Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

prinzelîn n (12 Belege)  

HvNstAp 4116 kunig Paldein dete./ Warcilon und Katelon/ Ward im alles undertan./ Princel waß des kuniges kint,/ Des dise land erbe sind./ Den
HvNstAp 4885 in dem lande sint,/ Nemet mit euch mein liebes kint:/ Printzel soll mit euch varen./ Der liebe Got muß euch pewaren,/
HvNstAp 4903 man ze$~speyse haben solt./ Da giengen ein di knaben stoltz./ Printzel, Paldines paren,/ Wolte geren mit im varen./ Reichlich er auß
HvNstAp 4995 was es sey;/ Wann es ist hie nahend pey.’/ Dann Printzel ließ er pey dem mere./ Er und ain knapp mit
HvNstAp 5274 schir an das ge hag/ Do Achiron erslagen lag./ Deß nam Printzel wunder:/ ’Herre, was ist ditz kunder?/ Es ist tier und
HvNstAp 5416 rede unmassen fro,/ Das er dar an nit was petrogen./ Printzlein gab er den pogen,/ Wann er kund schiessen wol,/ Als
HvNstAp 5459 War Flata da gewesen,/ Ich enwaiß, ob yemand war genesen./ Printzel was ze$~lang ain dail:/ Das was diser unhail/ Di da
HvNstAp 5479 wert.’/ In der selben weyl/ Im schenckte mit ainem pfeil/ Printzel der junge degen./ Er kunde des schusses rechte pflegen:/ Er
HvNstAp 5912 gerne schauwen,/ Wann sy hetten reiches leben./ Si was dem Printzel geben:/ Es hette paide an getragen,/ Als ich hore das
HvNstAp 6027 sy mit freuden dann;/ Da was frolich manig man./ Kunig Printzel und Paldein/ Wolten lenger alda sein:/ Ains jares wol ain
HvNstAp 7158 seinen leutten sprach suß:/ ’Ich will den milten Paldein/ Und Printzel den sun sein/ Schauwen, wie sy sich gehaben.’/ Do rietten
HvNstAp 11259 ew reytten lan.’/ Der werde kunig von Tyrland/ Nam den printzel in di hant./ Er sprach ’Got muß mir hail geben!/
Seite drucken