Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

resch Adj. (11 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 136, 29 PFÄRD. /Equus ze latein haizt ain pfärt, und welhez pfärt resch und guot ist, daz senket sein naslöcher tiefer in daz
BdN 136, 34 allen tiern prüeft man an den ôrn sein siten, wan rescheu pfärt habent kurzeu ôrn, aber trægeu pfärt habent lange ôrn.
BdN 336, 34 deiner überflüzzigen güet, mach mein müeden glider an guoten werken resch, wan ich stên auf disem ellenden veld und wart deiner
EnikWchr 11602 lanc./ ez zuct in ûz dem satel schier./ dâ wârn rescher knappen vier/ im vil nâhen komen,/ als ich dick hân
HvNstAp 3217 nit satten/ Streytes; wann sy waren frisch,/ Ir leib was rescher dann ain fisch/ Der in dem wage fleusset,/ Da schnelles
Lanc 28, 22 By Eseuz gezyten, Patrices sunes, der byderbe was und fast resch, wart die burck anders geheißen da von, wann yn der
Lanc 34, 8 er jungk was, was er wise und verstendig, hubsch und resch zu allen dingen, me dann er zu recht solt von
Lanc 278, 31 alles nicht, die jungen batschelierer ritten uber das waßer, die resch und starck waren, und wart da manig schon jost gethan
Lanc 353, 22 mit so großer krafft das sie alle ducht das er rescher were und frecher dann er was da er fechten begund,
Lanc 424, 22 gewann er hercz, und ducht yn das er wiedder als resch were worden als von erst. Er halff mym herren Gawan
Vät 28621 wert./ Ouch heten sie gereit die pfert/ Unde dabi manigen reschen kneht,/ Die uf die vart waren reht./ Uber alle Alexandrien/
Seite drucken