Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

adv_prn (1000 Belege) BMZ Lexer Findeb.  

Lanc 410, 16 were auch mir leit’, sprach er. Da fragt er sie wo Giflet und die jungfrau hien weren. ‘Das wil ich uch
Lanc 411, 13 und das niederste von sinopele.’’ //Alsus wiste uns die jungfrau wo wir uch finden solten. Da schieden wir mit großen freuden
Lanc 413, 16 ‘So helff mir got’, sprach die frau, ‘ich enweiß $t wo ich uch so schier einen schilt gewúnne. In dißem huß
Lanc 414, 7 ‘ir werdent noch hut vil unbereit’, und fragte den herczogen wo er wolt das man den kampff vecht. Der herczog sprach,
Lanc 414, 11 sante balde nach mym herren Gawan, und der truchses fragt wo der ritter were der wiedder yn vehten solt. Da seit
Lanc 415, 3 nit das an mir gebrochen ist, wißent furwar das irs anderswo hort gewehen, da ich von nyman anders clagen wil dann
Lanc 417, 6 geuneret sin der allweg ein schalk ist und bößlich tůt, wo ers gethun mag!’ Er kerte von im und sprach: ‘Herre
Lanc 419, 30 herre Gawan sprach, er möcht es gethun nit, er het anderswo viel zu thun. Da kam Manasses und sin frau und
Lanc 420, 5 von thút ein ding durch mynen willen und beitent myn wo ir wollent in der welt, ich gelobe uch mit myner
Lanc 420, 21 Da er darinne ein gut wil gereite, da sah er wo ein man vor im ging und trug ein geraufft schwert
Lanc 420, 30 stieß sin schwert wiedder yn und fragt myn herren Gawan wo von er synen herren bekent oder wer sin herre were.
Lanc 424, 9 ein mile in dem walt geritten hetten, da sahen sie wo ein ritter vaht wiedder dri und wert sich so sere,
Lanc 425, 13 er sitherre gefangen was?’ ‘Nein er’, sprach myn herre Gawan, ‘wo was er gefangen?’ $t ‘Da wir von uch ritten off
Lanc 425, 23 uns got nit geholffen dannen, ich und myn herre Ywan.’ ‘Wo wart ir gefangen?’ sprach myn herre Gawan. ‘Der konig von
Lanc 429, 1 schloß die thúr fast nach im zu. Da sah er @@s@wo das herlichste bette mitten in der kamern stunt das er
Lanc 429, 31 zwein kamern ging; er stieß sin heubt dardurch und sah wo sin dochter den ritter umbfangen hett und das ir munt
Lanc 431, 2 ritter.’ ‘Niemer helff mir got’, sprach er, ‘ob ich ummer anderswo uß kům dann da ich herinn bin komen durch keyne
Lanc 431, 22 zu dem stalle da die roß inne stunden und sah wo Segremors stunt und sattelt das allerschonst roß das in dem
Lanc 431, 27 wann im sin hercz vol minnen was. ‘Herre’, sprach er, ‘wo sint sie nu?’ ‘Sie sint alhie’, sprach myn herre Gawan,
Lanc 432, 2 sin der uch in sim hofe heltet!’ Da sahen sie wo zehen ritter gewapent kamen riten zu der porten. ‘Herre’, sprach
Lanc 432, 9 das swert und bestunde die echt. Myn herre Gawan sah wo die andern alle kamen die der jungfrauwen gehut hettent; er
Lanc 432, 25 Segremors amie was off die pforten behendiclich gegangen und sah wo ein ritter uß geritten was nach yn. Da die andern
Lanc 433, 8 yn ymant nach volgete. ‘Mich hatt groß wunder’, sprach Segremors, ‘wo myn amie so lang sy.’ Mit dem horten sie wo
Lanc 433, 9 ‘wo myn amie so lang sy.’ Mit dem horten sie wo sie kam. //Da sie uber die brucken kame, da hieß
Lanc 433, 20 sie ein gut wil redende, und myn herre Gawan sah wo man roß nach yn geleitet bracht. ‘Ich wene unser finde
Lanc 433, 22 die man nach uch leitet.’ Sie blieben haltende und sahen wo ir roß nach yn kamen und das sie zwen knappen
Lanc 433, 32 wil uns leyten an die statt da wir nymann enforchten.’ ‘Wo ist das, liebe jungfrau?’ sprach myn herre Gawan. ‘Zu myns
Lanc 434, 1 @@s@siech’, sprach myn herre Gawan. Da fragt yn die jungfrau wo er hien wolte. ‘Ich wolt zu Sorelois in dem land
Lanc 435, 33 wol ein mile hetten geritten von Mares, da sahen sie wo Synados kam und der herre von der Engen Marck und
Lanc 439, 5 haben die mag man an ir wol sehen und erkennen. Wo ein gut ritter ist als ir wollent sin, der hat
Lanc 444, 31 nam des ritters roß und saß daroff. Da sah er wo myn herre Gawan die gebur jagte, und rant nach yn
Lanc 448, 20 wust das ers was. Und myn herre Gawan fragt yn wo er Galahot gelaßen hett. ‘Ich enweiß werlich wo er nů
Lanc 448, 21 fragt yn wo er Galahot gelaßen hett. ‘Ich enweiß werlich wo er nů sy’, sprach Helies. ‘Ist er nit zu Sorhant?’
Lanc 448, 23 herre Helyes, ‘er reyt hint wol zu mitternacht, wir enwißen wo hien.’ Da wart myn herre Gawan ußermaßen unfro, umb das
Lanc 449, 1 ritten furbas @@s@nit lang von Sorelois, umb mere zu vernemen wo sie Galahot finden möchten und Lancelot. – Nu mußen wir
Lanc 449, 19 von im groß oder cleyn sage.’ ‘Ich wil uch sagen wo irn findent’, sprach sie, ‘gebent mir die ersten bete die
Lanc 452, 35 Dem konig was sin schwert gebrochen, und er wust nit wo mit er sich wern solt. Er begreiff Hestor mit den
Lanc 456, 26 sagen, ich sy es dann.’ ‘Werlich’, sprach Lancelot, ‘saget uns wo wir den konig finden! Wir wollen alles das thun das
Lanc 460, 31 komen und grußt sie, sie gnadeten ir. Da sah sie wo Lancelots arme alle blutig waren von den henden biß an
Lanc 465, 7 wil gůt rat.’ Da fraget er ob sie icht wust wo myn herre Gawan were. ‘Neyn ich’, sprach sie. ‘Er ist
Lanc 468, 31 viel. Da er von der unmacht qwam, er fragt zuhant wo er were. Man sagt im zuhant das er in der
Lanc 468, 34 yn wie es im yczunt stunde. ‘Wol, frau!’ sprach er, ‘wo ist myn herre der konig und myn herre Gawan?’ ‘Liebe
Lanc 470, 24 Ich soll uch zu recht ere thun in allen stetten wo ich mag, ir sint mir auch lieber dann mynselbs lip.
Lanc 471, 27 sprach er, ‘ich bin aber ußermaßen cranck und enweiß selb wo von.’ Mit dem was das bat bereit, und die zwo
Lanc 476, 9 großer crafft. Lancelot rumten sie allweg und machten im weg wo er hien wolt. Alda streit myn herre Ywan mit yn
Lanc 479, 12 wol fließen, wann sie ir bucher gebruchen mag.’ ‘Wißent ir wo ir búcher sint?’ sprach Key. ‘Ja ich’, sprach sie, ‘geet
Lanc 480, 25 enwas nochda nit komen, da wart vil nach im gefragt wo er beliben were. Min herre Gawan sagt wie ern gelaßen
Lanc 481, 25 frau’, sprach er, ‘warumb hant ir diß gethan? Ich blib wo myn herre gebutet und ir.’ ‘Das vergelt uch got, herre!’
Lanc 483, 4 von knappen were in des konigs sale, und er sah wo ein freischlicher serpant uß der konigin kamern gefarn qwam und
Lanc 487, 27 thorn wert und sah yn nyder vallen; darnach sah er wo die mur von der burg jhene leien nyder qwam gevallen

Ergebnis-Seite: << 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
Seite drucken