Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

adv_prn (1000 Belege) BMZ Lexer Findeb.  

Lanc 300, 29 ‘Es ist die frauw von Maloaut, herre’, sprach sie, ‘seht wo sie siczet!’ und wißt sie yn mit den augen. Da
Lanc 302, 22 er mocht alles das jare da nicht geligen, er múst anderswa riten. ‘Vil lieber nefe’, sprach der konig, ‘das ich hie
Lanc 305, 34 Er gab so viel das siehs all die welt wunderte wo ers neme das er vergab und das er vertet. In
Lanc 308, 35 glauben mag; nochdann enweiß ich nit were er sy oder wo ich yn finden möge.’ ‘Nu thunt so vil durch mynen
Lanc 310, 29 ich uch sagen’, sprach er, ‘was ir me sollent thun: wo ir hörent sagen von eim fremden ritter, dahien solt ir
Lanc 311, 9 herre Gawan allein fure und was mit großen engsten begriffen wo er den guten ritter zu allererst suchen mocht. Also reit
Lanc 311, 18 nehelicher mit fliß uber den plan kam. Da sah er wo vier ritter ußer eim wald kamen gegen im, alle gewapent
Lanc 311, 26 herre Gawan und hielt auch syn roß off und sah wo es Segremors der Unbescheiden was. Segremor schampt sich sere das
Lanc 311, 31 was des andern fro ußermaßen. Die dry gesellen wunderten sich wo von die groß gesellschafft so schier were komen, und lacht
Lanc 312, 1 dry gesellen herzu ritende wol inniclichen bald, wann sie @@s@wundert wo von die fruntschafft komen were zwúschen den rittern. Da sie
Lanc 312, 25 was diß sy!’ Da sie unlang gehielten, da sahen sie wo ein gewapent ritter kam uff eim großen roß geritten was
Lanc 314, 33 weynen und sprach das sich der ritter wol mocht rúmen wo er wolt, das er vier die besten ritter hett nyder
Lanc 315, 2 furt syn spere uff syner achseln. Er sah neben im wo ein geczwerg kam ritende was es ummer mocht und riecht
Lanc 315, 9 geczwerg schaffen wolt. Min herre Gawan bleib halten und sah wo sich das geczwerch in synen satel riecht und trat in
Lanc 316, 7 wald und kam uff ein schön waßer riten. Er sah wo neben im ein schon pavilun stund in einer schönen wiesen,
Lanc 316, 9 heubet und sins roßes innerhalb der túre was. Er sah wo ein bette in jhem pavilun stunt mitten, das was wol
Lanc 316, 24 erschrack und siner darengurtel brach einer. Er sah hinder sich, wo das geczwerg stunt das den ritter geslagen hett und hielt
Lanc 321, 32 der jungfrauwen die den brieff bracht het, und fragt sie wo ir frauwe were. ‘Sie ist zu einer burg, herre, die
Lanc 322, 4 groß waßer entzwuschen, daroff kamen sie riten. Der geczwerg sah wo zwen ritter geritten kamen und dry sariande, die ritter waren
Lanc 324, 10 und fant der frauwen truchseßen vor dem sale; sie fragt wo ir frauw were. ‘Werlich jungfrauw’, sprach er, ‘sie enbeiß nymer
Lanc 326, 20 dem ritter. Da man gaß, da sah myn herre Gawan wo wol vierczig spere stecketen in eim ende von dem sale.
Lanc 326, 31 wart die frau gewar und ging nach im; sie sah wo er fur das crúcz knyet und bette sere gezauwelichen. $t
Lanc 327, 12 willen selb tragent und das ir myn da mit gedencket wo ir sint. Ir solt auch wißen das ir mit mym
Lanc 328, 2 beitent ein wil!’ sprach die frau. Mit dem sah sie wo dry ritter geritten kamen; die zwen hetten regenkappen an, und
Lanc 329, 10 reit in jhenen kreiß da man fechten solt. Er sah wo Segurates bereit was zu jostiern und kam herzu geritten was
Lanc 332, 4 ritende; er sah in den walt neben sich und sah wo myn herre Gawan in dem tale mit eim ritter vaht
Lanc 332, 13 an ir gesellschafft komen die Segurates fúrten. ‘Frau’, sprach Hestor, ‘wo hant ir den ritter gelaßen der fur uch facht?’ Sie
Lanc 332, 16 mit sarianden und fragte das volck das nach was komen, wo der ritter were. Sie sagten ir das er hinweg were.
Lanc 332, 25 Segurates edes uberwant.’ Segurates det die augen off und sah wo es syner schwester sun Tanagwecz $t was, und Hestor fragt
Lanc 336, 31 da blieben. ‘Jungfrau’, sprach er, ‘ich bin alweg uwer ritter wo ich in der welt bin.’ Des was sie sere fro
Lanc 337, 4 Rodestock und fant der frauwen da heymen nicht; er fragt wo die frau were, man sagt im das sie zu des
Lanc 342, 1 daran@@s@ $t das er kam sprechen mocht. Der ritter fragt wo die koniginn were, und man wißte yn wo sie was,
Lanc 342, 2 ritter fragt wo die koniginn were, und man wißte yn wo sie was, und sie kamen beide da die frau was.
Lanc 343, 26 und Hestorn.’ Sie kamen beide fur gesprungen $t und fragten wo der ritter were und wies umb yn stunde. Er sprach,
Lanc 346, 7 die konigin fragt den ritter dem der arm gebrochen was, wo er den ritter gelaßen hett. ‘Ich ließ yn einhalb des
Lanc 346, 11 und zwuschen dem konigrich von Norgales.’ Hestor der wúst wol wo es was, wann er dick durch das lant geritten was.
Lanc 347, 3 sie blieb, wann sie da baß mere solt vernemen dann anderswo von Hestor, wann man alle tag mere vernam in des
Lanc 347, 11 lewen. Der knapp erbeizte nyder und fragt ob iemant wúst wo die frau von Rodestock were. Man sagt im das sie
Lanc 347, 13 und der geczwerg sah yn. ‘Seht hie, frau’, sprach er, ‘wo uwers ritters schilt kömpt den Hestor suchett!’ Sie wart sere
Lanc 348, 28 und breit was. Er sah dann zu der rechten hant wo ein schön burg stunt sere riliche, und was geheißen Kambenig.
Lanc 349, 1 Gawan in jene gegen reit sin rechten straßen, er hort wo ein mensch ußermaßen wol sang neben im frauwenstimme, und er
Lanc 349, 34 yn und myn herre Gawan nach. Mit dem sah er wo ein gewapent ritter in dem hof stunt und yn anrieff:
Lanc 350, 10 da er sie vor im hinweg sah geen, ‘sagent mir wo ich uch finde, wann ich wil hie nit beliben.’ ‘Das
Lanc 350, 18 im sin roß zu tot geslagen hett. Da hort er wo ein jungfrau rieff: ‘Herre ritter’, sprach sie, ‘ir solt im
Lanc 351, 16 wenig darzu hab gethan, ich wil gern me darczu thůn wo ir gebietent; aber zu dißen zweyn die hie ligent enwil
Lanc 352, 31 ich geheißen was edann ich ußer dem hof kam; seht wo er stet und vichtet!’ ‘Nu geet herre’, sprach er, ‘und
Lanc 352, 34 wart als verre als ers verdolden mocht, da sah er wo sich myn herre Gawan sere werte und gab yn groß
Lanc 355, 9 gar genesen!’ und lieff furter zu dem knappen; er sah wo er sich rauffte und sin cleider von im reiß. Da
Lanc 358, 10 finde, und alle myn gesellen.’ ‘Viel lieber bruder’, sprach Egrevaim, ‘wo wenent ir yn finden?’ ‘Ich weiß wol wo ich yn
Lanc 358, 11 sprach Egrevaim, ‘wo wenent ir yn finden?’ ‘Ich weiß wol wo ich yn finde, ich han aber gesworn das ich es

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken