Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wâr stN. (15 Belege) Findeb.  

KvHeimHinv 200 stuont alsô zwei jâr/ – daz sagent diu buoch für wâr –,/ daz diu maget reine/ eines tages alters eine/ in einer
KvHeimHinv 652 bâre, diu was chlâr./ die gelîchet uns daz buoch für wâr/ dem reize der umbe den mânen gât,/ swenne er in
KvHeimHinv 1102 dû niht umb ein hâr.’/ er sprach: ‘ir saget mir wâr,/ leider! ich bin vil laz./ doch vreute mich sîn genâde
KvHeimUrst 72 mære sint/ diu von dem selben guoten man/ uns für wâr sint chomen an,/ sô mir daz buoch verjehen hât./ dô
KvHeimUrst 169 uns in der werlde nuo./ den sî ouch daz für wâr geseit:/ in ist der selbe lôn bereit./ Hœret waz si
KvHeimUrst 835 und in fürder tragen/ und der werlde danne sagen/ für wâr, er sî erstanden./ sô wirt in allen landen/ der irretuom
KvHeimUrst 1944 nie müede umbe ein hâr./ dem smacke chan ich für wâr/ deheinen smac gelîchen./ smac alsô tugentrîchen/ nie man vant noch
KvHeimUrst 1983 drûz gestôzen wart,/ allen menschen verspart/ und stât alsô für wâr/ fümf tûsent und fümf hundert jâr/ und fümf und fümzic
KvHeimUrst 2089 gedenche mîn,/ sô dû chumest in daz rîche dîn.’/ ‘für wâr’, sprach er, ‘sag ich dir,/ dû bist dâ hiute mit
MF:Mor 1: 4, 6 ir lop alsô gar/ wîp unde vrowen die besten vür wâr,/ Die man benennet in tíuschem l%/ande./ verre unde nâr/ sô
MF:Mor 7: 3, 9 komen./ ôwê,/ mîniu gar verlornen jâr!/ díu ríuwent mich vür wâr./ in verklage si niemer mê./ /Ir lachen und ir schoene
MF:Mor 7: 4, 4 kan anders niht verjehen./ swer mich rúomes zîhen wil, vür wâr, der sündet sich./ Ich hân sorgen vil gepflegen/ und den
MF:Mor 21: 4, 4 rehte herzeliebe spehen./ wol mich, hab ich al der werlte wâr geseit./ Habe ich dar an #s+missesehen#s-, d%/âst mir leit./ mir
MF:Reinm 52: 4, 7 rede vernemen,/ sô liegent si alle unde hân ich <$p> wâr./ /‘Er hât ze lange mich gemiten,/ den ich mit triuwen
SpdtL 203, 10 ander varnde habe mac er wol rihten unde niht für wâr. //Ditz selbe gerihte gât über unrehte wâge und über unrehte
Seite drucken