Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

weidenlich Adj. (4 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

HvNstAp 10322 Er ward des gastes innen./ Er sprach ’dort get ain waidenlicher man./ Er hatt fremden harnasch an.’/ Er gie her auß
NibB 957,1 dâ mit versneit./ Dô reit der ritter edele $s vil weidenlîche dan./ in sâhen zuo in komende $s die Guntheres man./
SM:AvR 2: 1, 4 ouwê,/ daz sint leide mære:/ Der zungen $s sungen $s weidellîch./ also tæt ouch ich, $s ob mich/ trôst diu sældenbære,/
SM:Ro 3: 1, 4 sî widerseit,/ wan ich wil belîben/ fröilich an dem muote./ Weidenlîch ûf mînen eit/ wil ich gar vertrîben/ dîner strenge ruote,/
Seite drucken