Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wicke F. (10 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Athis E 88 antphange/ Wart er íntphangín dicke:/ Daz was ím als eín wicke,/ Wend er was wîs vn̄ starc./ Mitme schild er sich
BdN 389, 9 fasœln oder wan die pôn und die linsen und die wicken und ist zwaierlai, rôt und weiz. des krauts korn ist
BdN 424, 20 benimt dem mund sein faulen und sein unsauberkait. //VON DER WICKEN. /Vicia haizt wick. daz kraut und auch sein sâm ist
BdN 424, 21 dem mund sein faulen und sein unsauberkait. //VON DER WICKEN. /Vicia haizt wick. daz kraut und auch sein sâm ist ain
BdN 424, 21 sein faulen und sein unsauberkait. //VON DER WICKEN. /Vicia haizt wick. daz kraut und auch sein sâm ist ain pfärdfuoter, idoch
BdN 424, 23 pfärdfuoter, idoch fuoret ez diu pfärt niht wol, wan diu wick ist kalt und wintich. die pawläut sprechent, wenn man die
BdN 424, 24 ist kalt und wintich. die pawläut sprechent, wenn man die wicken alsô grüen oben absneid und man die grüenen stupfeln umbacker
BdN 424, 27 den acker auz der mâzen wol; lâz aber man die wicken dürr werden, sô derren si den acker, ob man si
HvNstAp 8379 Da Lonius di staine nam./ Das was im als ain wicke./ Mit ainem vesten stricke/ Pand er sy in den geren./
Wh 59, 2 und ich die vreude sparende./ //[D]û maht des wesen sicher,/ wicken, habern, kicher,/ gersten und lindez heu,/ daz ich dich dâ
Seite drucken