Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

widerbieten stV. (13 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BuchdKg 57, 16 ein künic der hiez Josaphat; der was sîn vînt unde widerbôt dem künige Achab unde bereitte sich mit einem grôzen here
HvNstAp 7389 an den plan./ Sich hub kumer und not./ Abacuk im wider pott/ Dem kunig von Armenia./ Ain lant haisset Parichia,/ Deß was
HvNstAp 9227 hieß Pesigem:/ Er was mir ee undertan./ Der amerall mir wider pott:/ Do geschach mir ir hilffe not./ Er prachte mir zwelf
Iw 3538 beleip ich langer âne nôt,/ unz sî mir ir hulde widerbôt:/ der was ich ungerne âne./ in allem disem wâne/ sô
Ottok 34075 dâvon gewunnen./ die Triestær versunnen/ widersagten in daz gar./ dô widerbuten si dar/ friuntschaft unde suon,/ si wolden in tuon/ schaden
Wig 9890 geschiht. / vrouwe Lârî%..e, enweinet niht! / ich wil im widerbieten.’ / die vürsten im dô rieten / daz er sich
Wig 9933 dar. / von im und von den vürsten gar / widerbôt er in die stat / Lîôn dem vürsten würde mat,
Wig 10064 sach. / wider in er vrävelîche sprach / ‘herre, dir widerbietent die / die ich dir benenne hie / ir dienest
Wig 10106 dir schade wellent sîn. / vrouw%..e Êlamî%..e diu künigîn / widerbiut%..e%..t dir ir vriuntschaft, / si und ir geselleschaft. / vrouwe
Wig 10112 rôt. / daz spil wirt manges mannes tôt. / dir widerbiut%..e%..t ouch Bejolarz, / des grâven sun von Lêodarz / und
Wig 10118 zwêne grâven von Sâlîe; / dar nâch diu mässenîe / widerbiut%..e%..t dir ir vriuntschaft. / mîn herr%..e der kün%\ic, mit sîner
Wig 10148 / ‘der rede wirt vil guot rât. / swer mir widerboten hât / dem entwîche ich nimmer einen vuoz. / ir
Wig 10949 alniuwe. / sine brâchen niht ir triuwe; / beidenthalb was widerboten. / man sach vil mangen helm roten / von bluote
Seite drucken