Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

widerslac stM. (12 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Eckh 5:117, 4 schouwet, bekennet und minnet, daz ist ein ûzslac und ein widerslac ûf daz êrste nâch natiurlîcher ordenunge; wan nieman bekennet sich
Herb 5118 gewalt./ Doch werte sich der degen balt/ Mit fil grozze1n widerslegen./ Sie begunde1n beidersit zv legen/ Finde vnd frunde./ E troylus
Herb 7906 sie sehsvalt gebreit./ In entstunt ein vnselic tac./ Slac vnd wider|slac,/ Stich vn wunde:/ gegen der morge1n|stunde/ Vf den tac vurbaz/
HvNstAp 8413 groß/ Das aus dem paradyse floß./ Doch slug er manigen widerslag,/ Das maniger wurm vor im dot lag./ Manig fluchen im
Iw 2478 nieman gestât./ ez ist ze vehtenne guot/ dâ niemen den widerslac tuot./ nû ist er uns entwichen,/ im selben lasterlichen./ er
Iw 3130 daz si sich niht gerechen mac./ und vorht er den widerslac,/ sô heter sîs vil wol erlân/ daz er ir lasters
Kchr 3626 diu wîle verwandelen mach/ bidaz dir daz ouge gît den widerslach./ die rede sculn wir dâ lâzen./ die di himele hie
Mügeln 182,8 davon sie – muter, meit – enphant/ unsers todes falles widerslag./ mensch unde got besloß irs herzen klamme:/ sus wart der
Mügeln 405,2 $s der guten nu gescheiden,/ die vor was mines leides widerslag./ der sin mich lan $s vor überswenken leiden/ wil, sint
Rol 695 mochtin si in nicht gescouwin:/ die lûchte gab in den widir sl%/ac/ sam der sunne umbe míttín tac./ den uianden was er
UvZLanz 51 verhenge./ daʒ enlouft doch niht die lenge:/ er gewinnet dicke widerslac./ diz was sîn site, des er pflac,/ wan er des
Wig 108 er gerne swâ er mac; / daz ist des valschen widerslac; / swaz dem von mir wirt geseit / êren oder
Seite drucken