Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

widertrîben stV. (9 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 328, 15 holz taveln macht und hæht die an diu häuser, die widertreibent die flammen von den häusern, ob ain feur auz kœm
Herb 8061 gewin./ Al si, daz ich nih wise en=bin/ Vn2de vch widertribe1n niht en=sol,/ Ez en=behaget mir niht wol./ Wizzet, waz ich
Herb 9268 so|getan gewurchte,/ Saget ich ez, ich vurchte,/ Daz ich wurde wider|tribe1n;/ Doch vant ich ez gescriebe1n./ Vier meister wol gelart/ Hette1n
Herb 12339 blibene riet,/ Des widerredete1n sie niet./ Sie en=torste1n in niht wider|tribe1n;/ Des mvste1n sie blibe1n./ Daz volc zv reit v3nde zv
KvHeimUrst 1231 mit gefüegen dingen dahten./ dô si niht enmahten/ die wârheit widertrîben,/ si hiezen briefe schrîben/ und leiten ir insigel dar an/
Lanc 31, 12 duncket mich vil beßer das ir uwers bösen willen werdent wieddertriben, der nicht dann ein man sint, dann alle die welt
Lanc 120, 16 den die yn gewalt deten, und solten sie irs unrechten wieddertriben und hinderwert stoßen. //Zu dißem geriecht wurden diße gesaczt die
Mügeln 196,11 regel, so das ich sie laße bliben./ wer die gert widertriben,/ dem rucht uß herzen tummer dunst./ Ir edeln, set, wie
Tr 4561 als daz mære giht./ sage ich im anders iht,/ sô widertrîbe er mich dar an/ und sage er selbe baz dâ
Seite drucken