Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wîe swM. (13 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 179, 3 der wunnencleichen zeit des lenzen, daz si sitzen auf der weien ahseln, dar umb, daz si iht müed werden mit langem
BdN 193, 6 ir flügel und füert si und beschirmt si vor dem weien oder vor dem hüenrarn. iedoch geschiht daz oft, daz diu
BdN 204, 10 unser lêrer sagent uns weiz und würkent swarz. //VON DEM WEIEN. /Milvus haizt ain wei. der vogel fleugt saim und swebt
BdN 204, 11 weiz und würkent swarz. //VON DEM WEIEN. /Milvus haizt ain wei. der vogel fleugt saim und swebt in den lüften alsô,
BdN 204, 13 er die flügel niht vast wegt in dem flug. der wei ist gar ain zucker und ain rauber und lâgt aller
BdN 204, 17 aufgereht sam der habich hât. ain vorscher spricht von dem weien, daz der wei gar küen sei an klainen dingen, aber
BdN 204, 18 habich hât. ain vorscher spricht von dem weien, daz der wei gar küen sei an klainen dingen, aber an grôzen dingen
BdN 204, 20 zaghaft. in jagt der sparwær, wie daz sei, daz der wei dreistunt grœzer sei dan der sparwær. der wei mag sein
BdN 204, 20 daz der wei dreistunt grœzer sei dan der sparwær. der wei mag sein federn niht ab geziehen, er vlieg denne gegen
BdN 204, 26 $t stat, und daz maint Jeronimus, wenn er spricht: der wei hât sein zeit erkant an dem himel. Pei dem weien
BdN 204, 27 wei hât sein zeit erkant an dem himel. Pei dem weien verstên ich den sünder, der ist küen zuo allen kranken
StrKD 107, 313 geschelten chunden,/ die chatzen zu den hunden,/ beide chran und wien,/ die soltens an spîen./ chunde loup und gras sprechen,/ daz
VMos 12, 20 lambe. noh der lewe deme chalbe. da ne nam der wige daʒ hůn. noh der are di tubin. iʒ was al
Seite drucken