Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wîse swM. (57 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Wig 43 erzeicte – wesse ich wie – / daz ez die wîsen dûhte guot. / got geb%..e mir sin und in den
Wig 59 wie ich mit mîner zungen daz / verdiente daz die wîsen baz / mich mit ir gruoze hêten doch; / des
Wig 368 um%..b den gürtel stuont, / dô tet er als die wîsen tuont: / eine wîle er swîgende saz. / mit bedâhtem
Wig 1410 er was gewizzen unde guot, / den tumben tump, den wîsen vruot. / Sus reit er verre durch diu lant, /
Wig 3283 armuot wirt niemen vrô. / daz hôrte ich ie die wîsen sagen / daz die rîchen hôhe tragen, / die armen
Wig 8329 dâ her Gwîgâlois dô stuont. / si tâten als die wîsen tuont, / die âne helf%..e mit leide lebent / und
Wig 11669 ich belîb%..e der âventiure bî. / diuhte mîn werc die wîsen guot / und vünde ich ein sô ringen muot /

Ergebnis-Seite: << 1 2
Seite drucken