Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

woldan stM. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

HvNstAp 7309 er herleiche:/ Si wurden alle reiche./ Er prachte an dem woldan/ Zwaintzig tausent werder man./ Si waren alle wol berait:/ Ir
HvNstAp 10478 und schwert/ Ward da gegeben manigen man./ Cosper was der woldan./ Der unsalige Nemrott/ Hieß wol speysen Gabilott./ Da wolt er
HvNstAp 10635 haut geben.’/ Persaß der reiche soldan/ Sprach ’ich will den woldan/ Deß ersten heben: das ist recht./ Ich hab hie manigen
Wh 90,12 haldens ich iu hie niht gan.’/ der heiden hers ein woldan/ wol vünf hundert mennische vuorten,/ die si mit geiselen ruorten:/
Wh 96,23 wer/ bevalh er dem erlôsten her/ daz er in dem woldan/ bî den soumen dort gewan./ den gap er manlîchen trôst,/
Wh 236, 5 sô gâhten derhalp knappen vil/ ûz dem her durh den woldan./ nu wâren ouch Buoven wartman/ komen und vunden vriunde dâ:/
Seite drucken