Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

anerüeren swV. (10 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 70, 30 dâ von spricht Salomôn in dem puoch der weishait: er rüert allen enden an von seinr rainikait wegen. daz vierd werch
BdN 81, 29 sich in wazzer, und dâ von seind diu kelten sänfticleichen anrüert diu wolken, sô macht si klaineu tröpflein auz gar klainen
BdN 303, 4 sô strecket er diu hörner; aber wie leicht man in anrüert, sô zeucht er diu hörner ein und smucket sich selber
BdN 350, 2 schaden. man spricht auch. sei daz ain pein den paum anrüer, si sterb. //VON DER LINDEN. /Tilia oder dilia haizt ain
Eckh 5:228, 5 ane wölte grîfen, der müeste mîn kleit ze dem êrsten anerüeren. Glîcher wîs, sol ich trinken, sô muoz daz trank ze
KvHeimUrst 580 er dâ für/ gât, sône nimt des nieman war,/ sô rüer ich tougenlîchen dar/ die vasen sînes gewandes an./ daz geschach,
KvMSph 9, 22 niht tr#;eub: dar#;eumb gibt ez kainen schein. Und daz feur r#;eurt an des monen himel, aber ez hitzt in niht, wanne
RvEWh 1375 flúht al da das er/ In began mit dem sper/ R#;euren und an raichen./ Er rief sin herzaichen/ Und wande er
Tr 6977 der mîn;/ hien mac niht anders an gesîn.’/ //Hie mite ruorter in aber an./ nu sprichet daz vil lîhte ein man,/
Tr 9009 ê mâles wære./ doch enwas ez nie sô swære,/ //Tristan ruort aber den trachen an,/ der trache wider an den man/
Seite drucken