Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

leitestap stM. (13 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

GTroj 2376 Do ich dir minen öppffel gab./ Der tugend ain gantzer laid stab/ Bistu und rechtes rümes,/ Vil riches wisstumes/ Haustu, frow,
GTroj 2376 ich dir minen öppffel gab./ Der tugend ain gantzer laid stab/ Bistu und rechtes rümes,/ Vil riches wisstumes/ Haustu, frow, verigeltt./
GTroj 11826 schin/ Von stachel starken schüpplen gab./ Hector, der tugend ain laid stab,/ Hüb sich frölichen dar/ Da er der wurmin ward
GTroj 11826 Von stachel starken schüpplen gab./ Hector, der tugend ain laid stab,/ Hüb sich frölichen dar/ Da er der wurmin ward gewar./
KvWTroj 6672 Jâson der rede antwürte gap./ er sprach: ‘dû bist mîn leitestap/ gewesen ie von kindes jugent/ ûf alle werdeclîche tugent,/ dar
KvWTroj 29923 sînen flîʒ./ er wart ân allen itewîʒ/ der vierden rotte leitestap,/ wan im daʒ heil vrou Sælde gap,/ daʒ er des
Ottok 8407 marc/ die herren er ze lôsen gap./ daran verlôs ir leitstap/ sîn êre, daz er alsô tobt,/ daz er dem kôre
Ottok 9641 der man gesundet het,/ dâfür der bischolf gap/ den himlischen leitstap,/ ân für unreht guot aleine:/ swer des grôz oder kleine/
RvEAlex 4173 und eine krumbe ruote/ guldîn harte guote/ geschaffen als ein leitestap./ durch spot er im dâ bî gap/ von golde ein
Seuse 375,3 du es nu mit so hoflicher lútselikeit vorgan? Din gemeiter leitstab ist under getan, er ist worden ein ansihtiger, g#;eotlicher leitstab.
Seuse 375,4 leitstab ist under getan, er ist worden ein ansihtiger, g#;eotlicher leitstab. Des fr#;eowen sich die himel alle, und ellú g#;eotlichú minnendú
Seuse 447,14 wiltu es nu in so hofenlicher lútselikeit vorgan? Din gemeiter leitstap ist dir under getan, er ist worden ein ansihtiger g#;eotlicher
Seuse 447,15 ist dir under getan, er ist worden ein ansihtiger g#;eotlicher leitstap. Des fr#;eowen sich die himel alle und alle g#;eotlichú minnendú
Seite drucken