Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

begin stMN. (52 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Eckh 5:30, 13 glîchnisse von einem, in einem und mit einem ist ein begin und ursprunc der blüejenden, hitzigen minne. Ein ist begin âne
Eckh 5:30, 13 ein begin und ursprunc der blüejenden, hitzigen minne. Ein ist begin âne allen begin. Glîchnisse ist begin von dem einen aleine
Eckh 5:30, 14 ursprunc der blüejenden, hitzigen minne. Ein ist begin âne allen begin. Glîchnisse ist begin von dem einen aleine und nimet, daz
Eckh 5:30, 14 hitzigen minne. Ein ist begin âne allen begin. Glîchnisse ist begin von dem einen aleine und nimet, daz ez ist und
Eckh 5:30, 15 einen aleine und nimet, daz ez ist und daz ez begin ist, von dem und in dem einen. Minne hât von
Eckh 5:31, 2 daz ist alle crêatûren, vliezent und loufent wider in irn begin. Dar umbe sô ist von nôt wâr, als ich gesprochen
Eckh 5:34, 13 daz in ir verborgen ist und wâr ’vater’ ist, ein begin âne allen begin, $t ’aller’ ’in himel und in erde’.
Eckh 5:34, 13 verborgen ist und wâr ’vater’ ist, ein begin âne allen begin, $t ’aller’ ’in himel und in erde’. Und dar umbe
Herb 8752 Sie brachte1n dar vf vn2de dar in/ Nvwe tat, nvwe begin,/ Nuwe vngebere./ Waz wold=ir mere?/ Grozze v1nmazze/ Mit worte1n vnd
Herb 10218 en=sprach niet, we1n er reit hin./ Daz was sin erste begin,/ Daz er eine1n schaft brach./ Swen er an der flucht
Herb 13894 Manic ritter lobesam/ Volgeten beidersit in./ Daz was ir erste begin./ Der sluc den, iener ienen,/ Gein den ouge1n, gein de1n
HeslApk 692 der vater doch/ [6#’r#’b] In gotlicher minne/ Vor dem ewegen beginne,/ Dan er hir wurde geborn/ Von der rosen ane dorn,/
HeslApk 4524 komen.’’’/ Daz spricht: nim in dinen sin/ Umme der werlde begin/ Und umme der werlde ende,/ Merke war daz dinc wende,/
HeslApk 16922 was uf geleit/ In sines vater sinne/ Vor dem ersten beginne./ Die cristenheit wol hate –/ Der erdisch dinc vorsmate –/
HeslApk 17767 heizet eine irgangen./ Do dise werlt entpfangen/ Von dem ersten beginne/ Wart in des vater sinne,/ Daz Got zu allen sachen
HeslApk 17774 geleget wart/ Vor in des vater sinne;/ Von dem ersten beginne/ Biz an Cristes gebort sit/ Heizet ein irgangen zit,/ Sie
HeslApk 17793 sente Johan./ Die zwo zit ich beschriben han/ Von dem beginne biz an Crist/ Und waz ouch sint irgangen ist/ Und
HeslApk 20601 bin Alpha, dar nach#s- O./ (Daz dutet die schrift also:/ #s+Begin bin ich und ende.#s-)/ Nach des libes gewende/ Bi dem
HeslApk 21202 irwelten wale/ Die Got an sime sinne/ Von dem ersten beginne/ Der menscheit irwelet hat,/ Wen under diser zal bestat/ Allez
HeslApk 21438 vunden rat,/ //Den her in sime sinne/ Von dem ersten beginne/ Durch unse genist het irdacht,/ Hat zu gutem ende bracht/
HeslApk 22914 #s+Alpha und O ich bin,#s-/ #s+Erst und letzt, ende und begin.#s-/ Alpha bedutet mit vernunst/ #.:Tusunt grozelech#.; oder #.:kunst#.;./ Daz iz:
KvHeimUrst 6 sô redehaft/ noch sinnes alsô wîse bin/ daz ich disen begin/ âne dich verenden müge,/ daz er wîsen liuten tüge/ ze
KvWLd 32,308 selben wahsen unde entspringen:/ ûz dem herzen clingen/ muoz ir begin von gotes gunst./ ander fuoge durfen alle râtes und geziuges
Macer 18, 6 si hat, der tůt iemer, als her slaffe. An dem beginne der suche sol man nemen satureiam unde stose se mit
Macer 34, 5 Also selbez genutzet hilfet si sere den wassersuchtigen an dem begin siner suche. Daz selbe hilfet ouch genutzet vor vergiftige bisse.
Macer 54, 11 han. Di selbe suberunge ist gut den wassersuchtigen an dem begin ir suche. Dise suberunge ist gůt dem miselsuchtigem unde trucket
Mechth 2: 25, 112 stetten und in allen dingen/ als ich ie was sunder beginne/ und ich warten din in dem b#;vomgarten der minne/ und
Mechth 3: 4, 27 werken gr#;eosselich infúrig von dem fúre, das da brennet sunder beginne und sunder helfe in sich selben; das hat, fr#;vowe, dine
Mechth 4: 14, 18 vleisch #.[gewesen dur úns#.] ze l#;eosende, so m#;euste es ein beginne wesen; das geschach nie. Die selbe ander persone was ein
Mechth 4: 19, 2 gebenedigten minne ist manigvalt O gebenedicte minne, das was sunder beginne din ambaht und ist noch, das du got und des
Mechth 5: 6, 2 die heligen drivaltekeit Herre Jhesu_Christe, der da bist gevlossen sunder beginne us dem herzen dines ewigen vatters geistlich und geborn von
Mechth 6: 6, 6 gerunge, rúwe und vorhte, wan disú vier ding waren ein beginne dines lebendes, darumbe m#;eussent si #;voch din ende wesen.» Do
Mechth 6: 15, 14 ane ende. Und si hat mir gedienet sit dem ersten beginne, wan du woltest mit Adame untz har dur mine liebi
Mechth 6: 20, 17 #.[wirt erlemmet#.] an allen iren liden; das ist an allem beginne ir #;eubunge, (118#’r) die si von nature an ir hat.
Mechth 6: 24, 18 und ein geistlich bilde miner menscheit das swebet ie sunder beginne in miner ewigen gotheit.» XXV. Von der verbranten minne «Eya
Mechth 6: 29, 5 der h#;eohi úber allú ding. Das vúr hatte gebrant ane beginn und sol noch brinnen iemer ane ende. Dis fúr ist
Mechth 7: 1, 12 Das ist die ungeschaffene wisheit der endelosen got(130#’r)heit, die weder beginne noch ende hat. Die crone hat drie bogen: Der erste
Mechth 7: 1, 50 vr#;eoden enpfat. Das můs sin, alleine dú ewige gotheit sunder beginne alle wunne und vr#;eode hat in ime und nu hat
Mechth 7: 16, 5 sprach únser herre: «Ich habe din begert e der welte beginne. Ich gere din und du begerest min. Wa zw#;eoi heisse
Mechth 7: 19, 5 Ich gr#;eusse dich vr#;vowe, liebú Maria,/ das du bist ein beginne aller únser selekeit./ Ich gr#;eusse dich vr#;vowe, liebú Maria,/ das
Mechth 7: 43, 2 wellent bekennen und wenig minnen, die blibent ie in eim beginne eins gůten lebennes; des m#;eussen wir ie stete vorhte tragen,
Mechth 7: 57, 4 zů kam, das was zwúschent dirre welte und des paradises beginne, da sach ich b#;vome, l#;vop und cleinlich gras und niht
MF:Mor 32: 4, 7 wunnenclîchen werden minne./ nû bin ich vil kûme an dem beginne./ des ist hin mîn wunne und ouch mîn gerender wân./
Mügeln 2,2 vater aller göter ich immer tichten wil, / sint er begin, ein mittel und des endes zil / der dinge ist,
Parz 112,10 kûme dran genas./ ___hiest der âventiure wurf gespilt,/ und ir begin ist gezilt:/ wand er ist alrêrst geborn,/ dem diz mære
RvEBarl 3080 kristenlîche/ den touf in den namen drin/ und des gelouben begin/ behalten an daz ende/ gar âne missewende./ //Kristes lêre und
Tr 311 leben/ und in der lebenden süeze sweben./ nein, sînes lebenes begin/ der gie mit kurzem lebene hin;/ diu morgenlîche sunne/ sîner
Tr 2077 enstân,/ dô er mit vröuden solte gân/ in sînes lebenes begin,/ dô was sîn beste leben hin:/ dô er mit vröuden
Tr 11739 wære,/ in was doch beiden swære/ der urhap unde der begin:/ daz hal ir willen under in./ //Tristan dô er der
Tr 11868 dan an dem urspringe./ diu wuocherhafte minne/ diu schœnet nâch beginne:/ daz ist der sâme, den si hât,/ von dem si

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