Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

snėlleclich Adj. (39 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

AvaJo 26, 8 vil wol spilete diu maget./ si begunde wol singen, $s snellichlichen springen/ mit herphin unde mit gigen, $s mit orgenen unde
BdN 40, 33 daz zwelft ist, daz sich daz reht aug sanfter und snellicleicher wegt. daz dreizehend ist, daz daz āderslahen des rehten arms
Eckh 5:31, 13 der enbeitet $t daz źrste vünkelīn niht. Ez jaget ūf snelliclīchen ze sīnem rehten vater, daz der himel ist; wan, swer
KLD:BvH 18: 2, 3 ir friunde schenken./ //Nie valke guot/ zem luoder kan/ sō snelleclīch,/ alsō mīn muot/ si fliuget an./ genendeclīch/ er zuo zir
KvWHvK 412 den tagen/ ze lźhen von dem rīche,/ daz im der snelliclīche/ ze helfe quęme bī der stunt./ dā bī tet er
KvWSchwanr 1011 wol bedecket und bereit./ er leite sīniu wāpencleit/ dā selber snelliclichen an: / sīn zeichen was ein wīzer swan/ von hermīne
KvWSchwanr 1027 sīn hār brūn unde reit./ er hęte sīniu wāpencleit/ vil snelliclīche an sich genomen/ und was herab dem hūse komen/ geswinde
KvWTurn 893 dāmite er was beslozzen./ er quam durch si geschozzen/ mit snelliclicher īle,/ gelīch dem doners phīle/ der schiezen kan durch einen
KvWTurn 1072 der dritte vīentlichen ranc,/ der vierde grimmiclichen zōch,/ der fünfte snelliclichen flōch,/ der sehste balde jagte,/ der sibende tiure klagte,/ der
Lanc 70, 26 saczt sin helm off syn heubt und dete zwey pfert schnelliclich bringen. Er hett ein roßbare thun bringen, da wolt er
Lanc 80, 26 ryten und wolt syn mit den beiden beyten. ‘Das thut schnelliclich!’ sprach Phariens. Claudas reit zu im und rieff yn beiden
Lanc 80, 27 Claudas reit zu im und rieff yn beiden das sie schnelliclich kemen und noch ein sin ritter darzu, und gingen all
Lanc 80, 29 und gingen all vier in ein heimliche. Claudas entwapent sich schnelliclichen und hieß jhenen ritter bald sin wapen anthun; der ritter
Lanc 108, 8 Claudas hiß im den halßberg uß ziehen und die hosen snelliclichen. Das wart zuhant gethan. Da er entwapent wart, er bleib
Lanc 126, 1 @@s@tag und wolt farn in den walt schißen. Er det schnelliclich ein messe singen und saß off und reyt hinweg zu
Lanc 204, 26 ob er wapen getragen mocht. Nu rate ich das ir schnelliclich dar rytent, ob ir yn besprechen wollent. Und ist es
Lanc 236, 28 machen, als ir wol wißent, und vahent an uwer ding schnelliclichen! $t Des bedurffent ir wol, sie hant vil mere lut
Lanc 250, 24 sah sie und hieß sie zu im komen. Sie gingen schnelliclichen $t fur yn. Der ein was der konig mit den
Lanc 270, 31 enwird, ich were auch zu alt darzu! Nu ritt wiedder schnelliclichen zum truchseßen und sag im das er sich so lang
Lanc 312, 18 baum, und furt ein gebunt sper mit im, und reit schnelliclich zu dem baum und leinte die spere umb den baum
Lanc 320, 7 uff das best roß seße das ich het, und riet schnelliclich zu dem brunnen wert. Ich hieß yn die spere dar
Lanc 387, 7 den schilt fur sich und raufft syn schwert, er trat schnelleclich zu Margenor und manlich; das sah der herre durch des
Lanc 429, 19 mir, wann ich uwer lang begert han!’ Er entwapent sich schnelliclich und ging by die jungfrauwen schlaffen. Sie halßten und kußten
Lanc 477, 20 nit. Er hieß yn ir wapen geben und hieß sie schnelliclichen wapen, darnach ging er bald zu Galahut und zu mym
Lanc 640, 20 als ich diß thun.’ ‘So geet hinweg und wapent uch snelliclichen!’ sprach Lancelot, ‘ich wil sie namelichen unschuldig machen.’ ‘Das ist
Mechth 4: 22, 14 geistlichen innekeit, die im hie was vil unbereit, und also snelleklich was er dar ane pine komen, als ein můter ir
Mechth 6: 2, 17 so sol er mich crefteklich anr#;euffen, so wil ich im snelleklichen helfen. Er sol sine schult genzlichen gelten und sol sinen
NibB 1311,4 mit dem zoume $s zucken si began,/ und bat sich snelleclīchen $s heben von dem satel dan./ Den bischof sach man
Ottok 25073 ane vie./ unlange darnāch ergie,/ daz der von Osterrīch/ sande snelliclich/ ūf grāf Ybanes schaden./ lutzel liut het er geladen/ ze
Parz 36,14 stunde/ ūf ein ors, daz beidiu kunde/ hurtlīchen dringen/ und snelleclīchen springen./ bekźric swā manz wider zōch./ sīnen anker ūf dem
PrOberalt 16, 3 berait, so tut er die t#;eur vil gern und vil snelichlichen auf, so schaidet er vil fr#;eolich von disem leib, wan
PrOberalt 42, 5 gesunt von dinem wort’, er bat unsern herren daz er snellichlich ch#;eom, ź sein tochter sturbe. der hayden engert nicht daz
PrOberalt 91, 21 habent, daz wir da mit gevestent sein. Maria_Magdalena diu vil snellichlich gelaubt, diu waz uns so n#;eutze nicht sam sant Thomas
PrOberalt 105, 31 w#;eurde und uns aller zwivel benomen w#;eurde. daz Maria_Magdalena vil snellichlich gelaubt, daz enwaz uns nicht so n#;eutze so uns daz
UvZLanz 1935 und im der schiltrieme brast./ schier erholte sich der gast,/ snelleclīche er ūf spranc,/ als in des diu nōt twanc,/ und
UvZLanz 2138 daʒ niht enlie,/ siu hieʒ imʒ houbet ūf haben/ unde snelleclīche laben./ ouch wart er entwęfent gar./ man machet im ein
UvZLanz 5853 swieʒ ergź,/ versuocht wie iu der mantel stź,/ legent in snelleclīchen an./ ich bin der iu sīn wol gan,/ wan mir
UvZLanz 6526 niht wolte/ ze Plūrīs langer wirt sīn:/ daʒ wart dō snelleclīchen schīn./ als er sīn ros ersprancte,/ Tristant wider wancte./ do
Wh 179, 5 sus antwurte Lōys./ ‘berāten?’ sprach der markīs:/ ‘welt irz niht snelleclīche tuon,/ sōne wurdet ir nie Karels sun.’/ übern tisch er
Seite drucken