Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

underswingen stV. (4 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Parz 428,5 selbe dînen rât./ dich dunket daz mir missetât/ werdekeit habe underswungen,/ von prîse mich gedrungen:/ waz töht ich dan ze bruoder
Parz 440,11 sulen diu werc,/ sô trag ich niender den geberc/ der underswinge mir mîn ê./ mîme leben tet sîn sterben wê./ der
Parz 662,2 unerlogen/ //stuont gein ein_ander âne wanc,/ daz si nie valsch underswanc./ ___Arnîve wart des weinens innen./ si sprach "hêrre, ir sult
Parz 678,23 manlîchen krefte./ er schûr der rîterschefte,/ sîn herze valsch nie underswanc./ er was des lîbes wol sô kranc,/ swaz man heizet
Seite drucken