Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

undertuon V. (5 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

MF:Mor 26: 2, 5 sange bekant,/ sô ist ez ein wunder,/ daz sî mich tuot under/ mit rede zehant./ Swenne ich si hoere sprechen,/ sô
SM:Had 39: 3, 5 mê./ Si dunket mich doch arges frî,/ swie sî mich tuot an allen fröiden under./ mir ist nach ir senlîche $s
SM:Had 40: 1, 1 als ofte zuo zir kêren!/ //Manig hôher muot, $s der tuot $s sich aber under./ daz vüegt des winters zît,/ Wan
SM:Te 9: 1, 9 rîche gar/ und hât ir so wunder,/ daz mich daz tuot under,/ sô daz ich genenden nit getar./ //Dannoch ist ein
StatDtOrd 84,13 vertumnisse. /(5) Ob ein brûder des ordenes prîvilêgie verderbet oder undertût oder andere dinc von deme hûse fûret oder entphremedet. /(6)
Seite drucken