Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ungewâfent Adj. (14 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Iw 5024 er truoc./ nû vreute sich her Îwein/ daz er als ungewâfent schein./ under den arm sluoc er/ mit guotem willen daz
Iw 6778 in die arme und in diu bein/ und swâ er ungewâfent schein,/ dâ gap er im vil manegen slac./ wan jener
Lanc 121, 27 ist und starck und das ysen sere schnidende, also das ungewapent lut das forchten und fliehent, umb das sie den dot
Lanc 363, 28 böse. ‘Wie getorstent irs ie gethun’, sprach er, ‘und ir ungewapent sint und ich gewapent?’ $t ‘Pfy!’ sprach er, ‘solt ich
Lanc 364, 15 spere bleib unzurbrochen. Das det Hestor darumb wann der ritter ungewapent was, und forcht das ern qwetst und des úmmer laster
Lanc 364, 24 dann gefangen!’ ‘Das thun ich’, sprach der ritter, ‘als ein ungewapent $t ritter zu recht sol thun, und als vil eren
Lanc 365, 5 hilff; ich were in allen höfen ge#;vuneret, hett ich einen ungewapenten ritter tot geslagen der sich nicht enwerte.’ Mit dem kam
Lanc 384, 28 heubt abe wolt schlagen. Mit dem kam Margenor zu ritende ungewapent, umb das er nit wolt das Hestor keiner verretery gedencken
Lanc 421, 16 ein untúrer ritter, ir wart gewapent und nament es eim ungewapenten knappen; darumb wil ich das ir in sin gefengkniß kument
Lanc 422, 15 sin truw geben das er sin hant nymer me an ungewapenten man gethú, er wol im dann synen lip nemen, das
Lanc 422, 17 stat da er einen gewapenten man finde vehten wiedder ein ungewapenten, $t das er dem ungewapenten helff nach syner macht.’ ‘Diß
Lanc 422, 18 man finde vehten wiedder ein ungewapenten, $t das er dem ungewapenten helff nach syner macht.’ ‘Diß wil ich gern thun’, sprach
Lanc 636, 22 biß das er und myn herre Gawan qwemen. Sie qwamen ungewapent zur brucken, und das lantvolck was alles da und viengen
Wh 243,27 sô küenlîch gestanden./ mir wirt halt sus enblanden,/ sô ich ungewâpent wîp grîf an,/ ob ich mit êren scheide dan./ Gyburc
Seite drucken