Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unkünde Adj. (9 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

KvHeimUrst 232 solde geschehen./ dô wart Pêter drîe stunt/ vermeldet. ‘mir ist unchunt,’/ sprach er als ofte, ‘wer er ist.’/ daz gerou in
KvHeimUrst 593 ich sach./ swaz mir anderswâ geschach,/ daz was mir vil unchunt./ er machte mich ouch gesunt./ ich wart schône gereht,/ hals,
KvHeimUrst 1885 –/ leider mir verworhte./ jâmer unde vorhte,/ die mir vil unchunt wâren ê,/ die hânt mir sît getân vil wê.»/ «ir
NibB 473,4 $s diu spil iu an gewan;/ des ist ez im unkünde«, $s sprach der Guntheres man./ »Sô wol mich dirre mære«,
NibB 1314,4 liebe, $s daz ir mich habt gesehen.«/ in beiden was unkünde $s daz sider muose geschehen./ Mit zühten zuo z$’ein ander
PrOberalt 127, 32 opfers nicht. ir ensch#;eult niemant verteilen. diu dinch diu uns unchunt sint und wir nicht m#;eugen wizzen wes unser pr#;euder da
Spec 92, 12 Diſiv wort, div wir nu geſprochen haben, div ſint îv unchunt, iedoch ſcult ir uil andahtlichen uernemen, waz ſi bezaichen. Min
VMos 20, 2 ime di ſhonen rebecken. Der bote cherte dannen. zů eineme unchunden lande. der engel in fůrte. den gewerf er in lêrte.
Wh 447,29 vil spîse ûz Adramahût./ da wart manec verhouwen hût/ mit unkunder spîse erschoben./ sölhe herberge kunde ich loben,/ //[S]wenn ichz gerne
Seite drucken