Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

bevreischen V. (9 Belege) MWB   Lexer-Nachtr.  

Lanc 154, 18 rede off und nyder getriben $t das sie der konig befriesch, und alle die in dem hoff waren die waren des
Lanc 175, 2 das der wiß ritter nichts darumb enwúst. Da ers da befriesch, da wart er so sere unfro das er nicht enwúst
Lanc 258, 19 ich wolt wißen wer er were, wann ichs wol wonde befreischen hie.’ ‘Werlich frauw’, sprach die koniginn, ‘ich wond das ir
Lanc 317, 27 lebent; also glich minnet er sie wiedder. Da ich diß befriesch, $t da verbot ich myner nifftel, als lieb als ich
Lanc 419, 10 beide entritten und er nit me von syner suchung solt befreischen. Er sprang aber zu dem truchsessen und ging yn tribende
Lanc 430, 5 er, ‘das wir den ritter döten, das es nymer man befreische dann ir zwen. Der ein von uch zwein sol einen
Lanc 467, 11 pfort fast besloßen ducht. Da wart Lancelot ußgelaßen. Da Galahut befriesch das er hinweg was, er wart unfroer dann kein man,
Lanc 514, 31 Also was er ein und zwenczig tag das Galahut nie befreisch das er wunt was, und Lancelot was aller genesen. In
Lanc 557, 1 all sin gesellen und lieff zur @@s@herberg sich wapen. Diß befriesch Galahut und ervolget yne ee er uß der stat komen
Seite drucken