Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unverkorn Part.-Adj. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

KLD:UvL 21: 1, 2 geschehen./ //Owê des, ich hân verlorn/ daz von mir ist unverkorn/ immer mê/ fröide und mîne besten tage/ die sint hin
Parz 609,28 ___dô sprach der künec "sît ir daz,/ dar ich trage unverkornen haz,/ sô tuot mir iwer werdekeit/ beidiu liep unde leit./
Parz 635,3 bâtet mich alsus,/ daz ich enpfâhen müese ir kus,/ doch unverkorn, an mînen munt:/ des ist mîn herze ungesunt./ wirt uns
Parz 750,23 verweiset mich./ gein mînem vater der gerich/ ist mînhalp noch unverkorn./ sîn wîp, von der ich wart geborn,/ durh minne ein
Wh 110,20 nû liute ein teil verlorn,/ und ist der schade noch unverkorn./ ir gunêrten Sarrazîne,/ etlîche mâge mîne,/ ir welt hie beiten
Wh 252, 4 wir nu niht gerne wolten/ dienen umb iuwer hulde,/ diu unverkorne schulde/ solt immer unser sîn vor gote./ wir sulen mit
Seite drucken