Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unverwandelt Part.-Adj. (13 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lucid 143, 19 alſo drate an irme l#;vofe, daʒ ſi denne gerůwent vnde vnuerwandelet blibent. Der himel wirt denne ſibenſtunt [69#’v] alſo lieht alſe
Mechth 4: 12, 63 habe gel#;vobet, geminnet und gebruchet und bekant, also wil ich unverwandelt varen von hinnan.» Hie nach kam die stete vr#;eomedunge gottes
Mechth 5: 4, 58 siner uswendigen sinne beide v#;eorhten und schemmen, wan er noch unverwandelt ist vom tode. Aber die sele ist also sch#;eone in
MF:Reinm 51a: 1, 3 entaeten sorgen tougenlîchen wê./ die müezen sîn an mir vil unverwandelôt,/ in gelébe, daz sî genâde an mir begê:/ Sô müest
MF:Reinm 51b: 1, 3 ein sorge tougenlîchen wê./ daz muoz sîn an mir vil unverwandelôt,/ ichn gelébe, daz sî genâde an mir begê:/ Sô müest
RvEBarl 6168 daz ez sich niht geselwet hât./ sternen, mâne, sunnenglanz/ sint unverwandelt unde ganz./ diu erde niender müede phligt,/ swie grôz der
RvEBarl 15948 brechen ûf daz grap:/ die gotes erwelten er dô vant,/ unverwandelt; ir gewant,/ ir lide eigenlîche gar,/ als sie geleit wurden
RvEBarl 15951 ir lide eigenlîche gar,/ als sie geleit wurden dar,/ ietweder unverwandelt lac./ der süezeste und der beste smac,/ des weltlîch man
RvEWh 10921 niht ensprach,/ Von sinen trúwen das geschach,/ In der er unverwandelt fůr/ Wan er laiste swes er swůr./ /Swaz ze Galverne
RvEWh 14252 und Witechin,/ Warent gelieb under in zwain,/ Ir trúwe als unverwandelot schain/ Das ietweders dem andern nie/ Sines willen abe gie,/
SpdtL 184, 26 Kumet der man inner den teidingen niht, und daz phant unverwandelt ist, er sol gân für den rihter, und entslehet er
StRAugsb 80, 8 im sin gut hat geben unde sin gut da vindet unverwandelot daz er im ze kaufene $t hat gaeben, mag er
StRAugsb 99, 21 iemen darnach des ez gewesen ist, unde vindet sin gut unverwandelt, dem sol man daz widergeben, daz ist reht. Ist das
Seite drucken