Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

genuoc Adv. (147 Belege) Findeb.  

EnikFb 1194 banier er dâ nider sluoc,/ daz was dem herzogen leit genuoc./ dô sprach der vogt ûz Österlant,/ dô im daz laster
EnikFb 2234 schult ir nemen durch mîn bet.’/ ‘gêt ûz! ir habt genuoc geret./ hundert marc ich geschriben hân./ heizet mir den Vierdunc
EnikFb 2253 geloubt mir, lieber herre mîn.’/ __Der rede lacht der fürst genuoc./ der Parouwær was alsô kluoc,/ der ûz dem umbehange sach:/
EnikFb 2691 zehant/ für die tür in Österlant./ dâ sint si seltsæn genuoc./ ‘zwelif heiden gib ich dir kluoc,/ die der mûl vil
EnikWchr 95 sô gestalt,/ er sî junc oder alt,/ dürr oder veist genuoc:/ der dar zuo ist alsô kluoc,/ daz dâ heizet tihten,/
EnikWchr 1274 êrsten kint diu Evâ truoc,/ diu wârn in beiden liep genuoc./ daz wurden zwên degen hêr./ des lobten si got vil
EnikWchr 1377 êrsten kint,/ diu von Evâ geborn sint./ ez was unbillîch genuoc,/ daz ein bruoder den andern sluoc./ diu andern kint besunder/
EnikWchr 2826 er was dheinen wîs sô kluoc,/ er dûht in wunderlîch genuoc./ im begund diu zung hinken,/ so er in begund trinken./
EnikWchr 3148 kint./ ich bin gewesen alsô kluoc,/ daz ich hân gefrâget genuoc,/ ob ieman west diu mære,/ von wannen ez komen wære/
EnikWchr 3213 gewan,/ der dûht sich ein biderman,/ wan er wart gewaltic genuoc./ daz krenker kunn er nider sluoc./ des moht dô nieman
EnikWchr 3654 daz ieslîchiu ein kint truoc./ des wart sîn herz vrô genuoc./ si truogen ez nâch frouwen reht./ ez wurden zwên schœne
EnikWchr 3695 diu red geviel der frouwen wol,/ wan si lacht dô genuoc./ wie gern si daz kint truoc,/ daz kund iu nieman
EnikWchr 4228 sô wil ich werden alsô kluoc,/ daz er werd trunken genuoc./ ich leg mich an den arm sîn,/ sô wænt der
EnikWchr 5226 kleider diu si an truoc,/ diu wârn edel und rîch genuoc./ Joseph sach si mit freuden an./ si wîst in minniclîchen
EnikWchr 5663 wazzer, da ich vant stân/ siben ohsen, di wârn veist genuoc,/ daz si ir bein kûm getruoc./ dar nâch sach ich
EnikWchr 6500 daz kint für si truoc:/ ‘ich spriche, ez ist schœne genuoc,/ des mac ichz niht geniezen lân.’/ daz kint si beidiu
EnikWchr 7717 gemeine./ der was niht vil kleine,/ wan er was eislîch genuoc:/ sô man daz ezzen für si truoc,/ sô liefen kroten
EnikWchr 7866 unz er den vierden slac sluoc;/ der was im eislîch genuoc./ diu sunn gap im dheinen schîn,/ wan ez dô vinster
EnikWchr 7905 dem selben tac,/ Pharôni, den sehsten slac./ der was eislîch genuoc:/ sô man daz ezzen für si truoc,/ sô wart diu
EnikWchr 9819 der schâf hêt er gepflegen sint/ und hêt gelernet wol genuoc,/ daz er was alsô kluoc/ zuo der stapslingen;/ mit steinen
EnikWchr 9833 kempfen nieman/ mit kampf wolt bestân,/ wan er was eislîch genuoc_–/ ich sag iu waz er an truoc:/ einen îsenhuot, der
EnikWchr 10948 guldîn bouge er dô truoc/ an beiden armen, di wârn genuoc/ geziert mit edelm steine/ wâren si gemeine./ ‘ô wê!’ sprach
EnikWchr 10977 Saul unde Jonathâ/ lâgen ûf dem veld dâ/ beide jæmerlîch genuoc,/ ir her man vienc unde sluoc./ diu arc wart in
EnikWchr 11320 ander frou bî im truoc/ einen andern, der was starc genuoc,/ als ich die liut hœr jehen,/ ez sî wâr und
EnikWchr 11402 den schœnsten den ie muoter getruoc;/ diu gâb was wunniclîch genuoc./ sîn schœn zôch für die werlt hin,/ er was der
EnikWchr 11405 was der liebst under in./ dem vater was er liep genuoc./ er sprach: ‘diu muoter diu dich truoc,/ diu müez immer
EnikWchr 12246 si bî ir truoc,/ wan ez was schœn und frum genuoc;/ dâ von truoc si ez an ir arm./ si sprach:
EnikWchr 12378 si von dannen truoc,/ dâ von ir herz wart frô genuoc./ __Dannoch hêt Davit zwâr/ einen sun, der was ân mâzen
EnikWchr 13450 von gold ein krôn truoc,/ diu was edel und rîch genuoc./ dô hêt in got ergetzet wol,/ wan er was ganzer
EnikWchr 15756 selbers schilt er im truoc,/ der was edel und rîch genuoc:/ halber was er goltvar,/ anderhalp nam ich sîn war,/ dâ
EnikWchr 16012 harnasch man ir dar truoc,/ daz was edel und rîch genuoc./ si legt im an ein spaldenier,/ daz möhten rîcher künig
EnikWchr 17184 bediutt der berc den er truoc’_–/ diu bediutung wart starc genuoc_–,/ ‘daz bediutet, daz [im] sunder wân/ diu werlt muoz an
EnikWchr 17297 daz dûht in ein guot sin./ der ofen was heiz genuoc,/ diu flamme verr dar ûz sluoc;/ vor hitz was er
EnikWchr 17661 und bî sînem swarzen hâr./ den juden nenn ich iu genuoc:/ er was geheizen Abacûc./ der selb sprach: ‘vil reiner got,/
EnikWchr 18043 künicrîch wart niht ûf gespart./ daz wart den liuten leit genuoc,/ daz er des vater krôn truoc./ da von wil ich
EnikWchr 18416 diu ein kint bî im truoc,/ daz im liep was genuoc,/ dô wânt er ân widerstrît,/ ez möht ze dheiner zît/
EnikWchr 19115 dâ was geslagen sîn gezelt,/ daz was edel und rîch genuoc./ den stein er schôn für in truoc/ und seit im
EnikWchr 19372 von holz, daz er ûf im truoc,/ daz was wunderlîch genuoc./ __In der zît dô kom ein man/ zuo der frouwen
EnikWchr 19564 niht an den füezen truoc,/ des was sîn gên unsælic genuoc./ sîniu bein bluoten über al./ sîn hût hêt streif âne
EnikWchr 20666 vol.’/ __Zehant man der junkfrouwen truoc/ kleider, diu wârn rîch genuoc,/ als einer küniginne zam./ diu kleider si sich an nam./
EnikWchr 20901 daz si ez gern tæte./ der heimlîch nâmen si in genuoc./ si wârn behend unde kluoc,/ unz sîn der künic innen
EnikWchr 21390 wînes man dô für si truoc,/ daz si trunken wurden genuoc./ [si sprâchen:] ‘man hât unser schôn pflegen.’/ ‘daz ist mir
EnikWchr 21398 gruop er aber inne ein luoc,/ wan er was wîs genuoc,/ dâ von er sehzic marc golt/ dâ den Rœmærn versolt,/
EnikWchr 21775 ist wol hie iur houbtman/ und er ist iu wîs genuoc./ sît niht tumb, ir sült sîn kluoc;/ lât iu in
EnikWchr 21863 dem niht pfenninc was bekant,/ ez wær alt oder junc genuoc./ swer dem künig niht pfenning truoc,/ der muost im lâzen
EnikWchr 22695 ich vor mir gehœrt hân./ dô er der unreht treip genuoc,/ dô was der tiufel alsô kluoc,/ daz er in fuort
EnikWchr 23244 baldekîn./ daz kleit daz diu amme truoc,/ daz was hêrlîch genuoc/ von samît grüen als ein gras./ von gold dar ûf
EnikWchr 23251 ûz sînem hof er in nam,/ wan er was schœn genuoc_–,/ er fuort die ammen guot/ und die kroten, Nerônis sun./
EnikWchr 25376 sag iu waz er an truoc./ sîn kleider wârn fremd genuoc./ ein kâsûl was im erkant./ ein krumpstap in sîner hant/
EnikWchr 25382 ein infel er ob dem houbt truoc,/ diu was rîche genuoc./ alsô sach er in vor im stân./ sîn gewant ich

Ergebnis-Seite: 1 2 3 >>
Seite drucken