Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

jâmeren swV. (57 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

VMos 29, 11 getan. do ich dir dinen hêren ſegen nam. Den herren iamerote. wi heize er wainote. $t do chuſte er dev kint
Wahrh 126 da nemach daz wip noch den man/ gehungeren noch gedursten,/ gejameren noch gevriesin./ vil wol sint si behutet/ vor alrslaht noten./
Wh 48,28 möhte er deheine wîs/ mit swerten niht erlanget sîn./ mich jâmert durh die sælde mîn/ und vreu mich doch wie er
Wh 53, 2 mac uns wol verdriezen.’/ //[D]en marchgrâven von hôher art/ begunde jâmern dirre vart,/ ob er sich solte scheiden/ von mâgen und
Wh 303,29 gesehenden wol entvarn./ swers kriuzes segen wil wol bewarn,/ den jâmer wie er an dem kriuze hienc,/ Jêsus, do er den
Wh 399,16 si ersterben,/ er beginnet ouch schaden von in genemen,/ des jâmert und dar zuo muoz schemen/ sîn herze unt des gemüete./
WhvÖst 7016 und jamer mir gebot/ daz ich trurig můste sin./ mich jamert nach dem libe din,/ da bi die clage ich můst

Ergebnis-Seite: << 1 2
Seite drucken