Belegarchiv/Konkordanz
Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.
bach stmf (63 Belege) MWB Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.
zeime geleite./ über des gevildes breite,/ ez wære tîch ode bach,/ swâ er die passâschen sach,/ dâ reit der künec peizen | |
arbeit./ Da ist diu kurzewîle guot/ mit speln, sam enents baches tuot:/ wol ûf, in die ern, diu hœhet muot!/ //Diu | |
als ein ente sich,/ die snelle valken jagent in einem bache./ //Doch ich mich der wolgetânen/ mit dienest underwant,/ aller lande | |
als ein ente sich,/ die snelle valken jagent in einem bache./ //Diu vil liebiu sumerzît/ hât gelâzzen gar den strît/ dem | |
hulde./ daz wende enzît!/ êst alse ein slac in einen bach, so niht vervaht, swaz man mir gît./ //Funde ich vreide | |
diſem tage ein brvnne ze Rome erſpranch; da ran ein bach oleſ vz, der wart ſo groz, daz er allen den | |
dvrh die Tiver da ze Rome. Der brvnne, da der bach vz ran, der bezeichent mine fr#;vowen ſancte Marien, div iſt | |
ſancte Marien, div iſt ein m#;ovter der waren barmvnge. Der bach bezeichent ir einborn ſvn, den ſi gebar an dirre naht | |
/Ein riviere ich da gesach:/ durch den fores gienc ein bach/ ze tal übr ein planiure./ ich sleich ir nach, unz | |
vernement wie im dô geschach./ si sprangten beide in den bach/ und kômn sô vaste ein ander an,/ daʒ Lanzelet den | |
eine wunden scharf,/ daʒ er sêre bluoten began/ und den bach zetal ran./ ine weiʒ selbe wa er gelac./ dô nam | |
er wære zeiner brücke / gnuoc starc gewes%..en üb%..er einen bach; / d%..ar an er gemâlet sach, / als der wirt | |
participationem gratiae. /Sîne ôigen. sínt s%/amo tûbon. bî den rínnenten b%/achen: dîe der mít míliche sint geb%/adet. únte sítzent %/alliz %/ana. $t | |
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