Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

widergëben stV. (110 Belege) BMZ Lexer Findeb.  

VAlex 1094 genâdich./ er ne waiz in nieht umbe die scult,/ er gab in wider daz selbe golt,/ daz ime von ir hêren
VAlex 1353 wîle mit mir sol wonen./ ich sol dirn alsô wider geben,/ daz ez dir gât an dîn leben.’/ mit samt deme
Vateruns 170 er niht claine vergeben,/ dem herren muoz er grozze wider geben./ //Spiritus consilii/ Beati qui lugent/ Salic ist der disen rat/
Wig 375 bœsez mære, / swie guot der gürtel wære, / und engæbet ir in im niht wider. / vrouwe, irn sult niht
Wig 2706 wolde v%..e%..rliesen dâ sîn leben, / ode man muos%..e wider geben / der mägde ir pfärit und ir guot. / er
Wig 2790 geburt und ir leben, / sô solt ir ir wider geben / daz pfärt daz ir erteilet wart. / mit ir
Wig 3079 er im sîn leben. / daz pfärit muose er wider geben / und den sitech âne danc. / daz im dâ
Wig 5906 grôziu manheit / die nâmen mir mîn herzeleit / und gâben mir vreude wider. / dô ich mit grôzem jâmer nider
Wig 6008 swer den gürtel hât, / daz er mirs niht wider gît; / dâ von sol ich ze dirre zît / niht
Wig 7958 gerne lâzen leben. / iun mac sîn tôt doch niht gegeben / die vrouwen noch den wirt wider. / sîn übermuot

Ergebnis-Seite: << 1 2 3
Seite drucken