Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

iedoch adv_k (519 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 376, 15 sache kümt, und daz gemächt haizt in der apotêken diasandali. iedoch macht man ez anders auch, aber daz electuari alsô gemacht
BdN 391, 11 und fäul in den âdern und grôz siehtum dar nâch. iedoch sô habent si die güet an in, wenn man si
BdN 401, 27 und haizent ze däutsch maurochen oder in anderr däutsch morhen. iedoch ist daz ze halten von den swammen in ainer gemain,
BdN 402, 33 ainz haizt rokkenkorn, daz ander waizenkorn, daz dritt haizet tinkl. iedoch habent diu dreu ain gemain art, daz si den menschen
BdN 403, 8 der ist guot wider den rôten fluz auz dem leib. idoch wizz, daz der waiz paz fuoret wan daz rokkenkorn, und
BdN 407, 3 kraut tregt öpfel, die smeckent gar schôn und haizent erdöpfel. idoch sint ez ander erdöpfel dann die, dâ wir vor von
BdN 410, 19 ist guot für des milzes diezen und für sein plæn. idoch ist er dem magen etswie vil schad. daz kraut mêrt
BdN 412, 8 an den luft, sô grüenet ez durch daz jâr nâhent, iedoch ân aller erd hilf und ân wazzers hilf, und wenn
BdN 416, 23 benimt den lust ze ezzen und die begir der unkäusch. iedoch der ain hitzig trucken nâtûr hât, dem hilft ez zuo
BdN 424, 22 wick. daz kraut und auch sein sâm ist ain pfärdfuoter, idoch fuoret ez diu pfärt niht wol, wan diu wick ist
BdN 425, 4 man behelt den viol zwai jâr, daz er nütz ist, idoch ist er pezzer vrisch und grüen. mach violsyropl alsô. seut
BdN 437, 30 der pœst an varb und an kreften, der haizt balastus. iedoch acht man in pezzer wan den saphir oder den jaspen.
BdN 448, 33 zwelf stain ainer, die auzerwelt haizent und die Johannes sach. iedoch hât er rôteu tröpfel gesprengt in daz grüen, und ist
BdN 449, 26 gar hert und læzt sich weder gern spalten noch graben, iedoch grebt man in mit adamantenstückeln. er ist gar kalt und
BdN 451, 9 wirt manigerlai varb, dar nâch und der harm gevar ist, iedoch ist er dick gel und naigt sich ain klain zuo
BdN 455, 15 kümt von den läuten, die Perse haizent, und ist goltvar. iedoch ist etleicher gevar sam der chrisolit, ân daz er ain
BdN 456, 3 //VON DEM PRASEN. /Prasius ist ain grüener stain gar schœner. iedoch ist sein grüen vaizter wan des smaragden und ist ze
BdN 456, 29 müg, die weil er den stain hab in seiner hend. iedoch beschermt er den menschen niht vor siehtum und vor smerzen
BdN 459, 10 der zwelf stain; der ist grüen ob allen grüenen dingen. iedoch ist er manigerlai. aber der ist der pest, den man
BdN 466, 15 und von den pilden habent die alten väter vil geschriben. iedoch bedarf man der red niht vil getrawen noch zemâl verwerfen.
BdN 479, 2 ez nümmer sô schôn gesaubern, ez werd gar leiht unsauber, iedoch wert ez vil jâr. /Mezzink wirt auz kupfer. der haizt
BenGeb 15 mit im din,/ unser ist diu liche sin;/ unde ist iedoch daz unser din,/ du la daz din daz unser sin./
BenGeb 46 swie wir daz ellende noch/ mit sunden buwen, so ist iedoch/ der uns vertilige unser mail/ ze himele unser sipetail./ du
BrEng 24 ſol dv maſce dir ſchuldon ſtân an diſ aptiſ gerihte. Edoch ſwer der br#;ovdir iſt. der in chleinnen ſchvldon fvndin wirt.
BrEng 36 n%/vt mit ir vbirflvzzigi getr#;ovbin ir br#;ovdra die inen dienont. Edoh ſpricht er wan ſol ſvſgwande gedvlſam lidin. wandim $t mit
BrEng 37 ziet zir bermda an dien alten vn2de an din chindin e doch ſo ſvnſ die reg1ulam nah ir mvglichi bihaltin. $t An
BrEng 40 von vnſ geſezzit dir andir leptag mit grozen vorchton. Vn2de edoch von dv wir m#;ovzin aſehin dir lvton ſiechtag ſo bign#;ovgt
BrEng 49 daz diſ mvnchiſ leben ſol han die bihaltniſchi dir hopt vaſtvn. e doh von dv dero lvzzil iſt. die diſe tvgint heigin. ſo
BrEng 60 zim {f{(59v)}f} chloſtre. $t deſ ſolm ime nvt zehant volgen. Edoh vn2de iſt er ſtete an dir bette ſo ſolm in
BrEng 65 vn2de vnr#;ovwich ſin. ſo ſolm in von dim chloſtre ſtózzin. Edoh ſprich er ſol dir apt alzan gedenchin daz er gotte
Herb 741 ist mir arme1n so?/ Ich bin truric vn2de bin fro./ Iedoch entsebe ich wile1n daz,/ Daz min freude wirt laz/ Vn2de
Herb 868 er hie,/ Wie solde ich danne genese1n?/ Des mvz ich iedoch Iaso1n wesen./ Bin ich Iason, so bin ich ein ma1n./
Herb 1012 Nv ist die arzedige tuere,/ Die dar zv wesen sol./ Iedoch wirdet sie vns wol./ Zv|hant sie do genante;/ Ein licht
Herb 1167 es alle gemeit,/ An der kvnic, dem was ez leit;/ Iedoch furte er in i1n die stat/ Vn2de hiz im mache1n
Herb 1371 In ander sit quam castor./ Die vo1n troyge wiche1n vor;/ Iedoch sie wol beherten./ Die wile sie sich werte1n,/ Ir kraft
Herb 1543 rante1n vz der stat/ Vn2de berante1n in vf der walstat./ Iedoch satz er sich zv wer./ Ercules reit vnder dem her./
Herb 1657 berg vbergan,/ Daz ich niht en=sige,/ Swe1nne ich in vberstige./ Iedoch en=svme ich es niet;/ Ich griffe her wider an daz
Herb 2034 vber,/ Daz ir geclauget uwer not."/ Antenor wante wesen tot./ Iedoch er hinderwert trat,/ Biz daz er quam an die stat,/
Herb 2226 ein,/ Entwurte her engein:/ "Ich en=bin leider nv niht wis;/ Iedoch daz min bruder paris/ Itzvnt gesproche1n hat,/ Des folge1n wir,
Herb 2671 Owe riche, owe lant,/ Ir sit alle an mir geschant,/ Iedoch ane mine scholt!/ Ich en=werde in ni1mmer mer holt,/ Die
Herb 2684 Daz v gewalt si geschehe1n./ Ez ist, frauwe, so nit./ Iedoch v ni1mmer niht geschit/ Hie in disen lande1n/ Laster noch
Herb 3268 vo1n ir vil gehort,/ Beide ir weine1n vn2de ir klage1n./ Ie|doch hore ich daz sage1n,/ Daz sie manige tugent hete,/ Milde,
Herb 3525 so,/ Die criche1n gereche1n ir leit,/ Aber gwinne1n svs erbeit/ Iedoch bi disen zehen iare1n./ Alse uwer vorfarn ware1n/ Beide erslage1n
Herb 4471 in felde./ Prothefisaus was erlege1n./ Er hette strites fil gephlege1n./ Ie|doch er es noch vil faste pflac,/ Biz er von krancheit
Herb 5346 ein dege1n,/ Er mvste da tot sin gelegen./ Der sinen iedoch wenic was./ Sie hette1n daz grune gras/ Mit blute berotet./
Herb 5353 Doch quam er zv fuzze1n wider./ Lange er sich werte./ Iedoch in daz generte,/ Daz die zehene bruder quame1n,/ Die sin
Herb 5421 daz er genas,/ Wen1ne er ein kindisch ritter was/ Vn2de iedoch ein kvne degen./ Er were anders tot gelegen./ Ouch quam
Herb 5864 Dirre zv|broch,/ Dirre zv|bletzet,/ Ienre zv|quexet,/ Dirre ertruncke1n, der ertrat./ Iedoch iene vo1n der stat,/ Die crichen in not brachte1n,/ We1nde
Herb 6523 niet lan./ Also werte der strit/ Biz an die wesper|zit./ Iedoch sie in wider gwu1nnen/ Bi schine1nder sunne1n./ Vil leides doch
Herb 7758 gwan er vbel stunde./ Auch gwu1nnen die criche1n vbel zit./ Iedoch wart er gar zv|schit./ Do er was gefallen,/ Die criche1n

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken