Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

porte F. (331 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 177, 18 und uwer gesellschafft?’ ‘Ja wir, herre’, sprach sie, ‘gerne.’ ‘Die port muß nemlich durch uwern willen uff werden gethan.’ ‘Große gnad,
Lanc 177, 20 frauw. Der ritter rieff dem wechter und hieß im die port off thůn. ‘Gern, herre’, sprach er und det bald die
Lanc 177, 20 off thůn. ‘Gern, herre’, sprach er und det bald die port off thun. Der ritter der reit inn und wond das
Lanc 177, 24 Da er innerthalb die porten was komen, da wart die port zu gethan und gab ein so großen schrey das der
Lanc 178, 2 fur schnúdel habent ersehen, das ir sie nit gewertent die port offzuthůn als ir mym herren gelobetent. Ir engewirdigentet uch joch
Lanc 178, 15 off, und das mere wart dem konig gesagt das die port offen were. Der konig saß off und die koniginn und
Lanc 178, 18 sie inn die burg kamen, da funden sie die andern port vast beschloßen. Sie gingen in den kirchoff, und der konig
Lanc 179, 12 er von der burgk reit da dem konig Artus die port entschloßsen wart und der konigin. //Diß buch spricht das der
Lanc 183, 14 erkant yn Key, das es der ritter was der die port hett heyßen off thun. ‘Ja’, sprach Key, ‘ir sint der
Lanc 184, 35 fur die porten gesant; $t der wechter enwolt im die porte nicht off thun. Der wiß ritter reyt wiedder yn zu
Lanc 185, 8 dir din augen syn, das du dalang dheynem manne die port offgethúst, es sy dann das Key der truchses dar fur
Lanc 185, 14 Da er das gerúff hort, er sant bald fur die porte, $p das man nymand anders die porten off thet dann
Lanc 185, 25 porten und rieff dem portener, und der ander det die port off. Der ritter besah anders nit dann die konigin, und
Lanc 185, 28 furter und sah wiedder zu der konigin wert, und die port ging wiedder zu und gab einen micheln schrey. Das hort
Lanc 186, 17 hetten begunden zu ruffen: ‘Vahent yn, vahent yn!’ Und die port warent beyd beschloßen. Er sah umb und sah die konigin
Lanc 187, 10 mir ließ farn!’ Sie saßen also und sprachen, und die porte wart off gethan, und kamen vil ritter und frawen und
Lanc 203, 16 antwurt ir ein wort nit und sah off zu der pforten wert und begund sere jemerlich zu weynen und sprach: ‘Hey
Lanc 203, 17 wert und begund sere jemerlich zu weynen und sprach: ‘Hey port, port, warumb wurt du zu rechter zyt nicht off getan?’
Lanc 203, 17 und begund sere jemerlich zu weynen und sprach: ‘Hey port, port, warumb wurt du zu rechter zyt nicht off getan?’ Das
Lanc 203, 19 vor hielt, da er vor ir inn reyt und die port zuhant nach im zu ging. Er wond wol das yn
Lanc 205, 33 thurn wert. Die jungfrauw $t rieff das man ir die port off thete. Der wechter sprach, man det die port nit
Lanc 205, 33 die port off thete. Der wechter sprach, man det die port nit off. ‘Seht hie’, sprach sie, ‘diß worzeichen, und gebt
Lanc 209, 5 ging. Anderhalb $t von dem ende der brucken stunt ein porte, die fast was beschlossen. Ober der porte stunt ein perferit
Lanc 209, 6 brucken stunt ein porte, die fast was beschlossen. Ober der porte stunt ein perferit gemacht, vor der porten stunden zwen scariant
Lanc 209, 20 so großen schaden det, da wiechen sie affterwert, und die port die off der brucken stunt wart off gethan. Da kamen
Lanc 211, 30 der burg kam, da was es nacht. Er fand die port offen; er reyt inn, und die port ging wiedder zu.
Lanc 211, 30 Er fand die port offen; er reyt inn, und die port ging wiedder zu. Er sah alle jhene gassen vol kerczen,
Lanc 214, 29 im. ‘Ir mußent fechten!’ sprachen sie. Man det zuhant die port off, und ein gewapent ritter kam uß. Sie gingen zuhauff
Lanc 215, 3 im; die andern mochten sich nit erwern und flohen zur pforten inn. Die pfort ging nah yn zu und wart beschloßsen.
Lanc 215, 4 mochten sich nit erwern und flohen zur pforten inn. Die pfort ging nah yn zu und wart beschloßsen. Myns herrn Gawans
Lanc 219, 35 fůrtes stunt ein großes perfrit, $t und darunder was ein port. Des ritters knappen und die jungfrauw furen vor uber und
Lanc 219, 37 ritter nach. Die jungfrauw und jhen knappen ritten durch jhen pforten; da der ritter darzu kam, die pfort wart beschlossen. Der
Lanc 219, 37 ritten durch jhen pforten; da der ritter darzu kam, die pfort wart beschlossen. Der ritter @@s@fragt ob er nicht also wol
Lanc 225, 33 und saß uff syn pfert und reit hinweg. Vor der pforten beyten syn zwen ritter die dar komen waren. Der konig
Lanc 349, 33 ich súche’, sprach sie. Mit dem kamen sie fur die port von dem thorne, und die jungfrauw ging vor yn und
Lanc 368, 20 mynen bruder, ich wil off stan und wil im die porte off thun.’ ‘So thu, liebes kint!’ sprach der vatter. Und
Lanc 375, 4 da mit meinten. Er reit furbas biß an die andern pforten und wolt andersitte ußriten; da fand er die pfort besloßen
Lanc 375, 5 andern pforten und wolt andersitte ußriten; da fand er die pfort besloßen und sah nymant in der burg. Er stieß daran
Lanc 375, 15 schier als er Hestorn gesach, da floh er by die pforten in ein huß, und Hestor reyt nach im und ervolget
Lanc 375, 24 der gebur in der hant hielt; er reit zu der pforten, und der gebure volget im und hiesch sin axt. ‘Du
Lanc 375, 29 mit dem zaum an ein holcz; er ging zu der pforten und begunde fast hauwen mit beiden handen. ‘Nu soll ich
Lanc 375, 30 ich doch uß uber dißer stinckenden gebur willen die diß pfort beslossen hant!’ Mit dem kam ein knappe zu im gande
Lanc 376, 5 er wol das er betrogen was, und ging von der pforten. ‘Nu waltz der túfel’, sprach er, ‘das dißer pforten so
Lanc 376, 6 der pforten. ‘Nu waltz der túfel’, sprach er, ‘das dißer pforten so viel ist!’ Das sprach er da von wann er
Lanc 376, 13 von sym lande alle zymerlút weren. ‘Ir hant mir myn pfort zurhauwen’, sprach er; ‘geuneret muß das lant syn da irs
Lanc 376, 18 sprach er, ‘wann ir mir gebeßert hant das ir myn pfort hant zurhauwen.’ ‘Das ist werlich ware, herre’, sprach er, ‘ich
Lanc 379, 2 wapenten sich und furen nyder mit mynen rittern zu der pforten die einsitt uff der brucken stett. Ich reit mit yn,
Lanc 379, 27 sim sinne, geb ich im nit urlob. Er sah die pfort vor im besloßen und wart so tobende das er mit
Lanc 415, 20 der kampff geleit was. Der plan was beslossen mit einer pforten, und ging ein grab darumb der tieff und wit was.
Lanc 415, 21 tieff und wit was. Man dete sie beide inwendig die pforten und sloß vast wiedder zu. Das volck was allumb den

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 >>
Seite drucken