Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ouch adv_k (4001 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb. Findeb.  

Eckh 5:407, 2 alle tugende volkomenlîche in unser vrouwen, $t und alsô muoste ouch volkomeniu abegescheidenheit in ir sîn. Ist nû abegescheidenheit hœher dan
Eckh 5:408, 4 abegescheidenheit, dô weste unser vrouwe wol, daz er des selben ouch von ir begerte und daz er in der sache anesach
Eckh 5:409, 7 her in mich, ich enwil niht hin ûz. Ich lobe ouch abegescheidenheit vür alle barmherzicheit, wan barmherzicheit $t enist niht anders,
Eckh 5:414, 1 wênic ane, als ob nie crêatûre geschaffen wære. Ich spriche ouch mêr: allez daz gebet und guotiu werk, diu der mensche
Eckh 5:414, 6 daz gebet oder diu guoten werk niemer gewürhte. Ich spriche ouch mêr: dô der sun in der gotheit mensche werden wolte
Eckh 5:415, 5 der sun mensche werden wolte und lîden solte; er sach ouch daz minste gebet und guote werk, daz ieman solte tuon,
Eckh 5:416, 7 guotiu werk niht verlorn; wan der wol tuot, dem wirt ouch wol gelônet, der übel tuot, dem wirt ouch dar nâch
Eckh 5:416, 7 dem wirt ouch wol gelônet, der übel tuot, dem wirt ouch dar nâch gelônet. Disen sin redet sant Augustînus in dem
Eckh 5:416, 11 zîtlîche minne, wan bî im enist nihtes niht verloufen und ouch nihtes niht künftic und hât alle heiligen geminnet, ê diu
Eckh 5:417, 10 eius visione», «got ensihet niht nâch zîtlîcher wîse und enstât ouch kein niuwe gesiht in im ûf». Ûf disen sin redet
Eckh 5:418, 1 kein niuwe gesiht in im ûf». Ûf disen sin redet ouch Isidôrus in dem buoche von dem obersten guote und sprichet
Eckh 5:418, 9 sint in dem êwigen worte gesprochen. Dar zuo mügen wir ouch nemen, als unser herre sprach ze Moyses, dô Moyses sprach
Eckh 5:419, 5 hât mich gesant. Nû möhte ein mensche sprechen: hâte Kristus ouch unbewegelîche abegescheidenheit, $t dô er sprach: ’mîn sêle ist betrüebet
Eckh 5:422, 1 des genzlîche ledic stât und unbewegelich. Nû was in Kristô ouch ein ûzwendiger mensche und ein inwendiger mensche, und ouch in
Eckh 5:422, 1 Kristô ouch ein ûzwendiger mensche und ein inwendiger mensche, und ouch in unser vrouwen; und swaz Kristus und unser vrouwe ie
Eckh 5:422, 12 enwirt dar umbe niemer verwandelt. Ze glîcher wîse ist ez ouch hie, ob dû im kanst rehte tuon. Nû vrâge ich
Eckh 5:425, 3 ez stân ûf einem blôzen nihte, und dar inne ist ouch diu grœste mügelicheit, diu gesîn mac. Wan nû daz abegescheiden
Eckh 5:427, 1 abeneme. Nû enbegert daz abegescheiden herze nihtes niht, ez enhât ouch nihtes niht, des ez gerne ledic wære. Dar umbe sô
Eckh 5:428, 4 menschen kein dinc dan lûteriu abegescheidenheit. Dâ zuo mügen wir ouch nemen daz wort, daz Augustînus sprichet: diu sêle hât einen
Eckh 5:428, 9 minne minnelôs und von liehte vinster. Dâ von mügen wir ouch nemen, daz ein meister sprichet: die armen des geistes sint
Eckh 5:429, 5 lieber dâ dan in andern tugenden oder in deheinen dingen. Ouch solt dû wizzen: ie mê sich der mensche dar ûf
Eckh 5:429, 8 gesetzen mac dâ inne in die obersten bereitschaft, der stât ouch in der obersten sælicheit. Nû enmac kein mensche sich enpfenclich
Eckh 5:430, 4 stât ez in der obersten einförmicheit mit gote und ist ouch aller enpfenclîchest des götlîchen învluzzes. Daz meinet sant Paulus, dô
Eilh R, 1746 und sprah offenliche,/ er sold si im ze wibe geben./ #;Voch mohte si in gern nemen,/ wan er het erslagen den
Eilh R, 1800 daz si in bi der varwe/ ne mohten niht erchennen./ #;voch lach daz ros besenget,/ daz si chûme erchanden,/ daz iz
Eilh M, 3426 und sagitin, wes er sich vermaz./ #.,ich will iz iu #;voch noch bieten baz#.’,/ sprach der unholde,/ #.,ob min here selbe
Eilh M, 3482 in sin geselle hůf,/ satanas der tubil./ ich bin is och ane zuwibil:/ er hůb in sicerliche,/ wane er wil sin
Eilh M, 3588 ich ein cuning here/ und also riche als er is./ #;voch bin ich selbe des gewis,/ suwa ich wil beliben,/ daz
Eilh St, 7200 do was sin wille [irgangen,/ Darumbe was der her]e vro./ och hette der spwerwere do/ Sinen vogel getzen./ [des was er
Eilh St, 7213 Unde [ginc ime entgegene,/ er wolt]e an deme degene/ Irvaren och mit listen,/ des er nicht ne wiste./ /Do si zu
Eilh St, 7380 Pilose Tristrant bat,/ Daz er in da wisen liez./ Kornewales och hiez/ Ein stat rechte also du./ vor war wil ich
Eilh St, 7450 schurpen unde staph da zu,/ Als er wer ein pelegrim./ och cleidete sich der knappe sin/ Kurneval ime geliche./ do begunden
Eilh St, 7464 ginc der wallere/ Ligen an den selben dorn,/ da er och da bevorn/ Mit Kagenise inne lach./ des volkes er vile
Gen 436 wol ez werde gebuozet, $s den siut man dâ chiuset./ /Och nestêt ez porlenge $s ê des glustes gedwenge/ in aver
Gen 2208 ablager./ nieht si netwalten $s ê sim ez allez gezalten./ ouh sprâchen si der hêrre $s der des lantes phlâge,/ er
Gen 2820 gote girîsi $s daz si chomen zi paradîsi,/ daz si ouh sô megin intrinnin $s daz si ze helle nibrinnin./ daz
Herb 36 gerne/ Vn2de des vil vngelich./ Swe1nne ich lere, so lerne auch ich/ Getichtes, des wil ich nv phlege1n./ Also han ich
Herb 174 lande zv landen/ Vnd daz man erkande/ Vber|al sine1n name1n./ Auch begonde er sich schame1n,/ Daz man in lobete mere/ Den
Herb 179 Hette gephloge1n manige1n tag,/ Vn2de er es nie niht gephlac./ Auch forte er, daz er queme,/ Daz er im schiere neme/
Herb 187 er daz erdechte,/ Daz er=n zv=me tode brechte./ Peleas gedachte auch mere,/ Wie ein lant were/ In eime felse vf dem
Herb 233 zv strite1n./ Dar quame1n bi der zite1n/ Siben hu1ndert vn2de auch me,/ Ane die mit Jasone/ Vn2de mit ercule dem frume1n/
Herb 251 sit./ Da ist wu1nder inne/ Vo1n aller hande gewi1nne/ Vn2de auch ein ding, des ich ger,/ Daz ist ein wu1nderlicher stere./
Herb 277 in ime gwan./ Der was ein gut zi1mmerman./ Er was auch der beste,/ Den man zv kriche1n weste./ Argus san zv
Herb 639 Mit ir vf daz palas,/ Wende sie so schone was./ Auch duchte die frauwe1n,/ Du si begunde schauwen,/ Daz da were
Herb 663 lip han;/ So wol was ir gewant getan./ Sie was auch so schone,/ En=hette sie an gifte1n noch an lone/ Nirge1n
Herb 729 sich schame1n,/ Doch vurtreip sie iz mit gamen/ Vn2de wart ouch dicke vil rot./ Dem herren waz zv spreche1n not./ Die
Herb 829 arme nv niht mag/ Helfe mir gebieten/ Noch arzedige geniete1n./ Ouch was ich vber manige la1nt/ Vo1n einer andern list bekant:/
Herb 850 der name bekleip,/ Ich were ein zouberinne./ Man wart es auch wol inne,/ Swaz ich wolde tribe1n/ Zwischen ma1nne1n vn2de wibe1n,/
Herb 860 eines andern da bi,/ Daz Iason si ich./ Daz ist auch wu1nderlich,/ Wen er ist hie, ich bin da./ Bin ich
Herb 922 "Frauwe, daz mvz also wesen:/ Ez en=blibet vnuersuchet niht,/ Swaz auch mir da vo1n geschit,/ Die wile mir got des libes

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