Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tac stM. (3503 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lucid 108, 9 in die kirchen. Daʒ beʒeichent, daʒ vnſ iheſus criſtus deʒ dageſ ſinem uatere gehuldegete mit ſinem heiligem lichamen. //Der iunger ſprach:
Lucid 108, 12 ſprach: Waʒ betútet vnſer herre da mite, daʒ er deʒ dageſ ſinen iungeren ir fůʒe twuóc? Do ſprach der meiſter: Alle
Lucid 109, 12 fronen martele. //Der iunger ſprach: War unbe ſleht men deʒ dageſ fúr vʒ dem ſteine? Do ſprach der meiſter: Der ſtein
Lucid 109, 18 //Der iunger ſprach: Warunbe lúte wir niht in den drien dagen? Do ſprach der meiſter: Ich habe dir geſeit, daʒ die
Lucid 109, 20 den glocken. Do uon lúte wir niht in den drien dagen. Wen do unſer herre di martele leit, do waʒ nieman
Lucid 110, 5 der alter beʒeichent daʒ heilige crúce. Aber in den drien dagen beʒeichent er iheſum criſtum. Daʒ wir in endecken, daʒ důn
Lucid 110, 8 vnder den ſchacheren wart erhangin. Daʒ men den alter deʒ dagiſ mit wine vnde mit waſſere weſchit, daʒ betútet, daʒ vſer
Lucid 110, 11 iunger ſprach: Waʒ betútet, daʒ wir die dagecit in den dagin ſo ſtille ſingent vnde ane anegende vnde ane ende ſprechent?
Lucid 111, 9 der iunger: War umbe wart unſer herre an dem ſehſtin dage gemartilet? Der meiſter ſprach: Der erſte menſche wart an dem
Lucid 111, 10 Der meiſter ſprach: Der erſte menſche wart an dem ſehſten dage geſchaphen. $t Deſ ſelben dageſ geviel er #;voch. Do waʒ
Lucid 111, 11 menſche wart an dem ſehſten dage geſchaphen. $t Deſ ſelben dageſ geviel er #;voch. Do waʒ #;voch reht, daʒ er [50#’r]
Lucid 111, 12 Do waʒ #;voch reht, daʒ er [50#’r] an dem ſehſten dage wurde erlidiget. //Do ſprach der iunger: War umbe ſinget men
Lucid 111, 13 ſprach der iunger: War umbe ſinget men der meſſin deʒ dagiſ niht? Der meiſter ſprach: Do mite betúte wir die groʒe
Lucid 112, 1 wart. //Do ſprach der iunger: War vnbe ſegent men deʒ dagiſ gotiſ lichamen $t niht? Der meiſter ſprach: Wir endurfen ſin
Lucid 112, 3 lichamen $t niht? Der meiſter ſprach: Wir endurfen ſin deʒ dageſ niht wihen, wen criſt wart deʒ dageʒ geopfert ſinem vater.
Lucid 112, 4 endurfen ſin deʒ dageſ niht wihen, wen criſt wart deʒ dageʒ geopfert ſinem vater. Daʒ cruce anbete wir deʒ dageſ niht
Lucid 112, 4 deʒ dageʒ geopfert ſinem vater. Daʒ cruce anbete wir deʒ dageſ niht vnʒe nach none. Da mite betúte wir, daʒ die
Lucid 113, 1 gaheſ verwarf. //Der iunger ſprach: Waſ betútet, daʒ wir deʒ dageſ nemeliche bitent $t vnbe di criſtenheit? Der meiſter ſprach: Do
Lucid 113, 9 ſprach der iunger: Waʒ betútet die antifone, die wir deʒ dageſ ſingen gegen dem crúce? Der meiſter ſprac: Si betútet die
Lucid 114, 7 der alten e geſcriben waʒ. Gotiſ lichamen, der deʒ uorderen dagiſ wart gewihet, deʒ nimet men deʒ fritageſ. Wan deʒ uorderen
Lucid 114, 8 wart gewihet, deʒ nimet men deʒ fritageſ. Wan deʒ uorderen dagiſ, do wihet ſelber ieſuſ criſtuſ. Deʒ fritageſ, do ſlůgen
Lucid 114, 10 wart die criſtinheit deʒ ʒe rate, daʒ men deʒ ſelbin dageſ dehein opfer wihete, daʒ wir vnſ in alle wiʒ entfromedent
Lucid 114, 11 alle wiʒ entfromedent $t den, die den heiligen criſt deʒ dageſ opfertent in ſelbin ʒů verdampniſſe. $t Deʒ ſelbin tageſ, ſo
Lucid 114, 12 deʒ dageſ opfertent in ſelbin ʒů verdampniſſe. $t Deʒ ſelbin tageſ, ſo wir gotiſ lichamen nemen, ſo enſingen wir [51#’v] noch
Lucid 115, 1 began an dem heiligen ſameʒdage. Do ſprach der meiſter: Der dac heiʒet nemeliche der heilige ſameſtac, wen an dem dage ſo
Lucid 115, 2 Der dac heiʒet nemeliche der heilige ſameſtac, wen an dem dage ſo endit ſich die unfróde vnde engegent vnſ die froide.
Lucid 115, 5 eſ alleʒ von der vrſtende. Die letʒen, die man deʒ dageſ liſet uor dem t#;vofe, die ſint alle vʒ der alten
Lucid 115, 9 ſo were #;voch billich, daʒ wir die t#;vofe deʒ ſelben tageſ begiengen. Do ſprach der meiſter: Vnſer herre bedorfte deheineſ t#;vofeʒ,
Lucid 115, 17 //Der iunger ſprach: Waʒ betútet die kerce, die man deʒ dageſ wihet? Do ſprach der meiſter: Die kerce beʒeichent vnſeren herren
Lucid 117, 2 daʒ wir darʒů ʒůuerſiht haben noch hernach an dem iungeſten dage, ſo wir mit libe vnde mit ſelen erſtant. //Der iunger
Lucid 117, 14 //Der iunger ſprach: Waʒ betútet, daʒ men den tractum deʒ dageſ ſinget nach dem Alleluia? Do ſprach der meiſter: Alleluia betútet
Lucid 118, 5 betutet men die ʒwefaltige gnade, die wir nach dem iungeſten dage ſuln gewinnen, ſo wir mit libe vnde mit ſelen irſtan
Lucid 118, 9 der iunger: Durch waʒ erſtůnt vnſer herre an dem driten dage? Der meiſter ſprach: Daʒ er erʒeigete, daʒ er alle ſine
Lucid 118, 17 ʒe weler wile vnſer herre cumet an [54#’r] dem iungeſten dage. //Do ſprach der iunger: Durch waʒ erſtůnt er mit dem
Lucid 118, 20 er da mite ʒeigete, wie forhtliche er an dem iungeſten dage komen wolte. //Der iunger ſprach: Vnſer herre erſtůnt an dem
Lucid 119, 3 wir die vrſtende an dem ſunnen dac? Der meiſter ſprach: Die dage heiʒent in der alten e alle ſameſtac. Do firetent die
Lucid 119, 7 die heren vrſtende. Vnde firen wir doch alſe wol den ſibenden dac alſe die iuden, alſe vnſer herre in der alten e
Lucid 119, 8 //Do ſprach der iunger: Durch waʒ heiʒe wir den ſibenden dac ſunnen dac? Der meiſter ſprach: Die ſunne betútet den almehtigen got.
Lucid 119, 11 ſunne betútet den almehtigen got. Durch daʒ heiʒe wir den dac nach dem ſunnen, wen in got ſelbe gewihet hat. Do
Lucid 120, 6 #;voch erſtan mit libe vnde mit ſelen an dem iungeſten dage. //Do ſprach der iunger: Durch waʒ ſegenet men den burnen
Lucid 120, 13 begant. //Do ſprach der iunger: Dur waʒ wurden die crúce dage geſeʒʒet? Der meiſter ſprach: Die wir heiʒent romer crúce tage, die
Lucid 121, 7 die oſtern nach der lune niht, ſo come vnſ der tac alſe lihte an dem frigetage alſ an dem ſunnentage. So
Lucid 124, 14 doch alle ʒe gnaden kument vnde werdint an dem iungeſten dage erlidiget. Eʒ ſint #;voch ſumeliche lúte, die der erwelten ſint
Lucid 125, 6 den ſibenden, den driʒigeſtin vnde daſ iargeʒit me danne ander dage? Do ſprach der meiſter: Die ſele hat drú dinc: vernunft,
Lucid 125, 9 von den vier elementen gemaht. So begat men den ſibeden dac darunbe, ſwaʒ die ſele hat getan mit den drien dingen
Lucid 125, 10 vnde der lip mit den uier dingen in den ſiben tagin der wochin wider den ſiben gaben deʒ heiligen geiſteʒ, daʒ
Lucid 125, 13 dar vnbe, ſwaʒ der menſche getan habe in den driʒic dagen iegelichen manodeſ, daʒ deʒ got uergeſſe. Daſ iargeʒit begoth men
Lucid 130, 13 niht enſint. Die ubelen ſehent die gůten vor dem iungeſten dage in ir fróden, daʒ in deſte wirſ ſi, daʒ ſi
Lucid 130, 14 ſi, daʒ ſi bi in niht enſint. Nach dem iungeſten dage ſo ſehent die gůten ʒů allen ʒiten die ubelen in
Lucid 133, 14 ber. Da mite erʒeigete ſie, daʒ men ſie naht vnde dac ʒuge durch ſnidendeſ fúr vnde nach dem iungeſten dage ſolte

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