Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wiʒʒen V. (3113 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 27, 26 wil ich zum ersten versuchen ob es war sy. Ich weiß wol das kein man ist, lobet man yn, man sprech
Lanc 27, 28 ensy doch ettlich teyl ware. Darumb wil ich zu erst wißen was mannes er sy, ob er sich mög erwern wiedder
Lanc 28, 7 als mirselb ein jare, ob ich als lang ußbin; ich enweiß wie es mir gevallet. Enkum ich in eim jare wiedder
Lanc 29, 34 guts geraten, das ichs dethe.’ ‘Nu verstand mich recht! Du enweist nit warumb ich mit dem konig Artus alsus han gewonet?’
Lanc 30, 7 sprach der knapp, ‘dißer radt ist licht zu finden. Auch wißent irselber, mich duncket in mynem sinne, welch man den konig
Lanc 30, 10 dißer welt noch so mechtig der im geurlogen möcht; wir wißen beide wol das er mit urloge mag bestan wen er
Lanc 30, 14 hatt. Er ist milte und gůt und sere rich. Wir wißen beyde wol das er hatt die blumen von aller ritterschafft
Lanc 30, 23 briß zu meren zu gott und zu der welt. Ich weiß wol das er den briß von der welt hatt, auch
Lanc 30, 26 sinne, und were er der unseligst von der welt, so enweiß ich keynen man der wiedder yn möcht geurlagen, so groß
Lanc 30, 32 wene ich wol das yn keyn man möcht geurlogen. Ich weiß wol furware, da got so schön einen ritter macht, so
Lanc 31, 7 er, ‘ich bin wedder verreter noch ungetruwe, wann ir solt wißen fúrware: ee ich dhein ding wiedder uch dethe, ich wolt
Lanc 31, 10 und zu wirdigen. Wer der konig Artus allein dot, so enweiß ich dheynen man lebende der ritterschafft so sere ere und
Lanc 31, 25 schande.’ //Da Claudas hort das sin knecht unerschröcklichen sprach, da wúst ers im großen danck, wann er wol wust und erkant
Lanc 31, 26 sprach, da wúst ers im großen danck, wann er wol wust und erkant syn stolcz hercz, und thett im sere sanfft
Lanc 31, 33 als er zu recht solte. //Da sprach Claudas: ‘Diße rede enweiß nymand als wol als ich. Ich binß zuhant bereit zu
Lanc 32, 7 und sin spott so verre was komen, wann er wol wust das er uß der maßen stolcz was und kúne, und
Lanc 32, 12 umb sin recht zu behalten. Dasselb erfert Claudas allermeist. Er wúst auch wol, kemen sie beide zuhauff, das ir eyner dot
Lanc 32, 19 ich das du off mich verzihest, wann alle die lút enwißen nit wie wir hierzu syn komen als wol als wirselbs!’
Lanc 33, 4 hant yn gemacht zu fechten vor dem konig Artus. Nu weistu auch wol, wann ich gewapent bin, das ichs gut gnůg
Lanc 33, 9 gib mich uberwunden an dißem kampff. Du solt wol furware wißen: alles das ich herrezu $t gesprochen han und gethan das
Lanc 33, 13 die wir finden, was du gesprochen hast und gethan, ich weiß dirs großen danck, und umb die großen trúw die ich
Lanc 34, 11 als man zu recht sol thun eynes koniges kint. Nochdann enwúst nymant von yrm gesinde wer er was, dann die jungfrauw
Lanc 38, 19 im gott must lonen, er wolt syn gesellschafft schauwen, er wúst wol, sie enweren nicht ferre dannen. Der ritter nam urlob
Lanc 38, 29 ich nicht, lieber herre; was bedurffend ir myns namen zu wißen?’ ‘Das wil ich uch sagen’, sprach er, ‘werlich, ir sint
Lanc 38, 37 schonst kint von aller der welt, und wart verlorn man enweiß wie!’ ‘Wer vertreib den konig?’ sprach Lancelot. ‘Vil liebes kint’,
Lanc 39, 7 enwart. Got der lon uch das ir wol sprechent! Das weiß ich wol das mir myn frauw koniges kint dick gesprochen
Lanc 41, 9 gehabt, er hett zum mynsten eins geschoßen. ‘Ir solt wol wißen furwar’, sprach er, ‘wo ich yn mag begriffen ußerhalb uwers
Lanc 41, 22 Wann ich von uch scheide, so wil ich das ir wißent das nymer mannes hercz zu hohern dingen mag komen, der
Lanc 41, 29 kint bin ich geheißen und bin auch darfur gehalten.’ ‘Nu wißent das sie uch bößlich erkennent die sprechent $t das ir
Lanc 41, 31 nit!’ ‘Frauw’, sprach er allsuffczende, $t ‘des mir leit, und wißent furwar, ich getörst wol koniges kint wesen und wers in
Lanc 42, 4 meister furwert sint, wann mich wol duncket das ir wol wißent was ir thun und lan solt. Und wes sun ir
Lanc 42, 27 lac und clagt ir kint, das sie verlorn hett sie enwust selb wie. Das clagt sie gott von hymmel so lang
Lanc 44, 18 es were on zwyvel ware. ‘Lieber herre, durch got, wie wißent ir das? Wann ir hant mir mere freud in mym
Lanc 44, 32 mögent durch gott, ob er under synen fynden ist!’ ‘Frauw, wißent furware’, sprach er, ‘die yn da heltet die ließ im
Lanc 45, 9 alle die frauwen das er mit yn wolt eßsen. Got weiß wol’, sprach er, ‘das ich des tages nicht enweiß das
Lanc 45, 9 Got weiß wol’, sprach er, ‘das ich des tages nicht enweiß das ich icht me eßse dann zu eim mal; das
Lanc 46, 12 als er uwern neven manigen tag wol genert hatt, man weiß auch wol das uwer zwey kint lebent und gesunt sint
Lanc 46, 20 fro! Also mögent ir wol unsers herren rich verdienen. Ich weiß wol, thunt ir das das ich uch geraten han, so
Lanc 46, 26 hoher lut da ist, so mir ye lieber ist. Nochdann weiß ich wol vorware das der konig Artus bißherre so vil
Lanc 48, 15 der in dißem hoff ist, der maniger hieinn ist. Ir enwißent auch nit wie groß not dirre clag was und wie
Lanc 48, 31 und zu vernemmene konig, herczogen und greven. Ir solt auch wißen das er so gut ritter und so herlich zur welt
Lanc 48, 38 mit den wapen. Da diß des konigs gesind vernam, da wusten @@s@sie nit wie vil sie im eren kunden erbieten, und
Lanc 49, 4 ir wollent, myn laster oder myn ere, wann ich wol weiß furware $t das so hoch man nicht enist in dißer
Lanc 49, 7 bruder anderwarb: ‘Herre konig, und enwere ein ding allein, so enwústen was an uch lestern, das ir des konig Banes dot
Lanc 49, 13 das es von denselben sunden kum. Ir solt auch wol wißen furware das ich nit were herre komen, wann das mich
Lanc 49, 27 got die macht gibt. Das mögent ir auch furwar wol wißen das ich númmer so schier darzu enmag komen, ich enbeßers
Lanc 51, 14 alle die lebent biß an dißen tag hut, wann nu weiß sie wol das du nit als hubsch noch als gut
Lanc 51, 15 als hubsch noch als gut bist als ir ist zu wißen gethan. Sie enhatt auch nit unrecht so mich duncket, wann
Lanc 51, 23 wirdig sy; wann als vil das sie mich det grußen, wust ich keyn sach die mich geergern mocht wiedder sie, die
Lanc 52, 9 wedder irs libs noch irs lands gewaltig sint, und das weiß alle die welt wol das sie nye dhein ding wiedder

Ergebnis-Seite: << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 >>
Seite drucken