Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
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  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

tac stM. (3503 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

MNat 17, 10 augustus unde september, da von nam der keiser augustus einen tac uʒ dem septembri unde gab in dem octobri, unde nam
MNat 17, 13 bi unsern ziten. Danach wissest daʒ ieglich mande drier hande tage het, daʒ sint kalende, none unde Idus. kalende daʒ ist
MNat 17, 15 daʒ ist als der spreche colende. wan an dem ersten tage iegliches manden so uobtent siu eine gotin, die hieʒ iuno.
MNat 17, 22 wan kein got enthilt niht die hohgezit iunonis in den tagen. oder none daʒ ist als nove. wan die tage so
MNat 17, 23 den tagen. oder none daʒ ist als nove. wan die tage so fundent romer niuwe reht. nundine daʒ sint mestage $t
MNat 17, 24 mestage $t wan do hie vor die mestage in disen tagen warent, da von heiʒent dise tage none. #.! @g:ydus@g. daʒ
MNat 17, 25 die mestage in disen tagen warent, da von heiʒent dise tage none. #.! @g:ydus@g. daʒ kumet von eim kriechschen worte @g:ydos@g.,
MNat 17, 26 eim kriechschen worte @g:ydos@g., daʒ ist ein teilunge. wan dise tage sint vil bi der halbe $t mande, oder won sich
MNat 17, 28 schiedent. Nu soltu wissen, in ieglichem manden sint zwene ubile tage. nach der heiden gelouben waʒ eʒ ubel, daʒ man an
MNat 17, 29 der heiden gelouben waʒ eʒ ubel, daʒ man an den tagen kein werk an vienc, unde wer an den tagen siech
MNat 17, 30 den tagen kein werk an vienc, unde wer an den tagen siech wart, der starb oder genas kume. an den selben
MNat 17, 31 siech wart, der starb oder genas kume. an den selben tagen plagete got daʒ volk von egipto mit den groʒen slegen.
MNat 17, 33 groʒen slegen. och warent etlich heidene, die opfirtent an disen tagen ir eigen menslich bluot dem hellegote der da heiʒit pluto.
MNat 17, 35 von wart eʒ verbotten, daʒ nieman laʒin solte an disen tagen, daʒ man iht arcwane daʒ man menslich bluot opfere dem
MNat 18, 3 kalendis. Der irkennen welle in ieglichem manden weles sint verworfene tage, unde wele stunde schedelich ist an den selben tagen, der
MNat 18, 4 verworfene tage, unde wele stunde schedelich ist an den selben tagen, der lerne an disen versen. $t Armis gunfe dei calatos
MNat 18, 10 uf. der erste buochstabe an der ersten sillaben bezeichint wel tage verworfen si. wan als verre der buochstabe stat in dem
MNat 18, 11 als verre der buochstabe stat in dem a_b_c, also mengen tac stat der tac in dem kalendario. ze gelicher wis bezeichenet
MNat 18, 11 buochstabe stat in dem a_b_c, also mengen tac stat der tac in dem kalendario. ze gelicher wis bezeichenet der erste buochstabe
MNat 18, 13 buochstabe an der andern sillaben wel stunde in dem selben tage verworfen si. Nu han ich geseit von der zit die
MNat 18, 19 disen. wan man ahtet sin niht nach dem manen. die dage die da heiʒent septuagesima, mit den begat man die sibinzic
MNat 18, 22 gevangen ze babilonie. quadragesima, mit den begat man die vierzic tage die Moyses vastete $t unde enpfienc die zehin gebot von
MNat 18, 24 die zehin gebot von unsirme herren. Helyas vastete och vierzic tage unde wart gezuckit an ein heinlich clare stat. och vastete
MNat 18, 25 heinlich clare stat. och vastete unser herre ihesus_cristus selb vierzic tage unde uberwant deʒ tievils bekorunge. wan dan alle gotes getat
MNat 18, 27 ein lere ist unde ein wec, wir suln och vierzic tage vasten, unde sulent gote unser lebin zehinden, als wir och
MNat 18, 34 Amen. Die zit so man mit den crucen get, die tage heiʒent rogationes, von dem worte rogare. wan diu heilic cristenheit
MNat 19, 5 ist zehene, als der spreche "fiunf werbe zehine." also menic dag ist och von ostern biʒ pfingsten. unde die zit begat
MNat 19, 10 wissest daʒ der sunnentac der da stat nach dem fiunften tage vor dem Decembri unde vor dem dritten tage hin in
MNat 19, 10 dem fiunften tage vor dem Decembri unde vor dem dritten tage hin in Decembri, der sunnentac ist ein anegenge deʒ adventus,
MNat 19, 12 ist ein anegenge deʒ adventus, daʒ uns kunftic ist der tac an dem got geborn wart, deʒ die wissagen vor lange
Mügeln 36,13 gegeben und verdammet gar Susanne,/ wer sant ein kint drißig tag alt,/ das sie da loste von des todes banne?/ o
Mügeln 37,4 verslant / Jonas, wer schirmte den in fisches wamme/ dri tag? wer teilt in straßen zwelf das rote_mer/ und furte trucken
Mügeln 55,15 kerz,/ die stete lücht uß edels herzen tigel./ der eren tag der schanden nacht $s und leides damph vertribet./ er treit
Mügeln 57,7 geboren bist./ wer weiß, ab im gefalle dine wise.’/ eins tages er den heren sach./ er sprang uf in und snapt
Mügeln 96,5 der apgot Bel/ von Daniel gestöret wart;/ wie er drißig tag alt/ entzunt von gotes geiste balt/ Susannen loste von gewalt/
Mügeln 101,3 / der seit, wie in der fisch verslant / dri tag. dabi ist uns bekant,/ wie Cristus in der erden lag/
Mügeln 101,5 ist uns bekant,/ wie Cristus in der erden lag/ dri tag in todes fle./ ouch saget der prophete me,/ wie das
Mügeln 141,10 sins adels gimme wart gesendet,/ uns leides nacht in freuden tag gewendet/ wart. zungen blat nicht endet/ din lob noch umbereifen
Mügeln 182,4 und der brut, / durch die uns lücht der salden tag, / sint zu der küschen hant/ des eingehürnes flüchte want,/
Mügeln 215,3 ein wib, das durch mins herzen blat / slet alle tag ein nuwes phat / mit ires süßen blickes gang./ wie
Mügeln 223,7 in not man selden underlag./ ein wiser man uf einen tag/ wol hundert jar verdient sin brot./ vil mancher in gewalt
Mügeln 258,10 bespiegeln in der minne touwe,/ mins leides nacht in freuden tag, min frouwe,/ wend, und mins herzen ouwe/ belüchte mit der
Mügeln 278,5 in der wüste sucht sin nar./ dann an dem dritten tag/ er kumet nach der meister sag/ mit rufe und mit
Mügeln 326,5 in wirt/ hessig unde flügt von in in leide./ dri tag unde nacht,/ sich, wer neret $s weret/ schildet und bedacht/
Mügeln 359,12 lebendig wart begraben./ sin toben $s wut durch den langen tag./ es ist ein troum,/ $s wer glückes goum/ sucht und
Mühlh 96, 11 in in deimi huis undi in deimi hoivi bin deimi tagi noch bin der nacht nieman bieſezzi, wedir ſcultezi noch andiris
Mühlh 104, 5 Mulihuſin ſien^. da in=ſal in niemin inne biſezzi, bin demi tagi noch bin dir nacht, weidir richteri noch niemin^. Cumit he
Mühlh 105, 3 virdienit^. Suilich man dein da heimi=ſuchit, iz ſie nacht edir tac, mit unrechtir giwalt mit ſogitanin dingin, da ein menſci willin
Mühlh 109, 27 abir nicht ſan zu hant von ſtat, iz ſi nacht edir tac, daz uri giſcein is, biz an den richteri, ab ſu
Mühlh 112, 17 wachſi undi mit tuchin^. unde ſal in dan bihaldi dri tagi undi dri nacht^. undi daz ſulin tui die ſelbin luiti

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