Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wâr Adj. (1143 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 368, 6 farnt?’ ‘Ich enweiß werlich, herre’, sprach Hestor. ‘Ich sag uch furware’, sprach der herre, ‘das ein fremd ritter hie zu land
Lanc 379, 13 der truchseß zwen ritter wiedder sie zu jostiern. Ich weiß furwar wol das der ein der best jostierer was den ich
Lanc 392, 21 manige wise.’ ‘Ich wolt sin lang gnug beiten, wúst ich furware das er mich mynnen wolt, und dete das durch sin
Lanc 397, 16 unrecht riten, diß ist ein alt weg ungebant.’ ‘Das ist war’, sprach der knappe, ‘er geet aber in uwer straße die
Lanc 402, 28 wann erselb lang darinn gewesen was.’ //‘Er sagt uch werlich war’, sprach myn herre Gawan; ‘wie lang ist es das er
Lanc 404, 4 und fur zu des konig Artus hof. Die sagt mir furware das Lancelot by Galahot were in dem land von Sorelois.’
Lanc 404, 6 ‘Dieselb jungfrauw begegent mir und furt ein schilt.’ ‘Ir sagent war’, sprach der einsiedel, ‘die jungfrau ist Lancelots $t nifftel, und
Lanc 404, 10 heimlich da das yn keyn fremd ritter gesehen mag; wißent furwar das ich uch nit hett geseit noch keynem manne, und
Lanc 405, 29 ich, herre’, sprach er. ‘Wißent ir icht were er sy?’ ‘Furwar enweiß ich es nit’, sprach der ritter; ‘enwolt irs aber
Lanc 415, 3 ir mir das nit das an mir gebrochen ist, wißent furwar das irs anderswo hort gewehen, da ich von nyman anders
Lanc 417, 13 were, und wer mir iemer deste böser. Ich weiß auch furwar wol, und solt er mit uch und mit den zweyn
Lanc 425, 36 yn der zwergk so sere slug.’ ‘Lieber herre, ist das war?’ sprach Segremors. ‘Ja es sicherlich’, sprach myn herre Gawan. ‘Es
Lanc 426, 32 zuhant, das es myn herre Gawan sah. ‘Ich sag uch furwar, jungfrau’, sprach myn herre Gawan, ‘nit ubel bestattet hatt ir,
Lanc 439, 18 werlt. Es muß doch gescheen ee wir zwen scheiden.’ ‘Des war’, sprach Persides, ‘es sol kam geschehen.’ ‘Sol es?’ sprach Hestor,
Lanc 450, 8 ‘Er ist hieinn nit, herre’, sprach der knapp. ‘Ich weiß furwar wol’, sprach myn herre Gawan, ‘das er darinne ist. Sag
Lanc 459, 31 sprach er, ‘das wir die hant umb keren!’ ‘Das ist war’, sprach myn herre Gawan und gab einen micheln schrey. Sie
Lanc 461, 10 wil ich versuchen ob das war ist.’ ‘Sicherlich, es ist war!’ sprach er. ‘Das wil ich wol besehen’, sprach sie, ‘ich
Lanc 470, 32 auch Lancelot durch uwern willen gezogen und gehalten, wann ich furware wust die großen biederbkeit die an im ist. Ich ließ
Lanc 470, 35 er kein boßheit daran gedencken solt. Auch sag ich uch furware das er mym herren konig Artus uß der gefengniß helffen
Lanc 479, 8 sprach er, ‘der diße burg gewunnen hatt.’ ‘Ay, ist das war?’ sprach sie. ‘Ja es werlich’, sprach er. ‘Hant ir die
Lanc 480, 30 herre’, sprach sie, ‘das ist mir leit.’ ‘Nu wißent wol furwar’, sprach er, ‘frau, das ist Lancelot vom Lac, der die
Lanc 492, 4 brieff den ich uch bracht han. Auch solt ir wol furwar wißen das ein die edelst frau dißen brieff hat gesant
Lanc 506, 6 wart nie also schamhafftig als er ist, das weiß ich furwar wol.’ ‘Mir wer leit, wust ers’, sprach der meister; ‘das
Lanc 509, 16 sprach Lancelot, ‘das vergelte uch gott! Und ich weiß das furwar wol das ir mirs gern gebet als ichs neme. Nu
Lanc 519, 18 ob er bi yn im lande were gewesen. Sie wonden furware das er dot were, und stalten alle die unselde im
Lanc 520, 12 es auch wol verdienet!’ ‘Herre’, sprachen sie, ‘wir wißen wol furwar das unser herre dot ist, es sagt uns ein so
Lanc 522, 14 komen. ‘Ja ich, ob got wil’, sprach er, ‘wust ich furwar das ir zu recht myn frau soltent syn, ich dete
Lanc 533, 31 bittet, er gewere uch.’ ‘So helff mir got, ist das war’, sprach sie, ‘so mag ich Lancelot zu recht wol lieb
Lanc 538, 20 ‘Ay vatter von hymelrich’, sprach der konig, ‘nu weiß ich furwar wol das du mich nit verliesen wilt, sitt du mir
Lanc 539, 1 konig Leodogan, der gerechten konigin vatter – ich weiß noch @@s@furwar nit wer sie sy -, er zoh mich von eim
Lanc 540, 2 so unrein noch so freischlich, begicht sie der mensch mit warem ruwen und enpfeht die buß da fur die im der
Lanc 542, 30 das ir sin zu icht hettet bedörfft, ich wil uch furwar das sagen das er on uwern urlob nirgent geritten were.’
Lanc 547, 32 sie, ‘das ich von fremden also gebare, ir solt das furware wol wißen das mir nie me also groß freude geschah
Lanc 550, 14 hie were den ich hut gesehen han; ich weiß das furware wol, solt yn ymant uß thun, das ers thun solt.’
Lanc 573, 15 wart doch in dem waßer gezogen!’ ‘Ich wil uch werlich furwar deste kuner han’, sprach der ritter, ‘komet ir heruber.’ Da
Lanc 574, 9 das ir ritter wol anderhalb hundert enweg were. ‘Ist das war?’ sprach sie. ‘Geschant muß er werden’, sprach sie, ‘der mir
Lanc 577, 9 gebe ir dann den finger darmit. ‘So sagen ich uch furwar das der Jemerlich $t Thorn biß samßtag gewůnnen sol werden,
Lanc 584, 11 die jungfrauw untruw hett gethan mit dem swert; er wust furwar wol das yn anders keyn schwert dot mocht slagen dann
Lanc 586, 8 ußermaßen $t lieb, also bin ich uch, das weiß ich furwar wol. Darumb mag ich uch keyn ding geheln die ich
Lanc 588, 33 was. ‘Frauw’, sprach er, ‘laßt diße rede bliben! Ich weiß furwar wol das Lancelot diß nie gedacht; wie auch dem ding
Lanc 589, 11 sprach sie, ‘wie hat mich uwer geselle geuneret! Ich weiß furwar wol das er ußer sinen sinnen komen ist oder das
Lanc 592, 12 des wir allsampt sere unfro waren; sitther sagt man uns furware das er noch lebete, wir wißen aber nit wo er
Lanc 594, 4 geslagen, fande er in siner hende albare. Da wonde er furware das ers mit den augen gesehen hett. Ee das geschehe
Lanc 599, 2 sehen das sin hercz lang gegert hett. ‘Und wißent das furwar’, sprach sie, ‘das die konigin und Key der truchseß alda
Lanc 604, 17 furt?’ ‘Du meinst die konigin?’ sprach das geczwergk. ‘Du hast war’, sprach Lancelot. ‘Wiltu mynen radt thun’, sprach das geczwergk, ‘ich
Lanc 616, 6 der meister, ‘es ist ein freischlich abenture; man sagt uns furware, welch man den sarck off mag geheben $t von dem
Lanc 617, 32 sint; nochdann hatt sich maniger daran versucht.’ ‘Ich weiß das furwar wol’, sprach Lancelot, ‘das der der best sol sin der
Lanc 624, 35 das er wiedder mich nit getare vechten, ich weis das furware wol das nie so gut ritter an sinen schilt gestach
Lanc 627, 1 der jungfrauwen. ‘Große gnad, herre!’ sprach sie, ‘ir @@s@solt das furware wißen das ich uch noch den dienst thun darumb, der
Lanc 631, 12 er, ‘ich weiß nit wer ir sint, das solt ir furwar wißen das uch in myner herberg dalang man gewalt thut

Ergebnis-Seite: << 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >>
Seite drucken