Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wâr Adj. (1143 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 159, 25 ir solt herre daruff syn; also hatt mir myn frau furwar gesagt. Diße dry schilt die ir gesehen hant sint uwer.
Lanc 159, 26 schilt die ir gesehen hant sint uwer. Ir solt auch furwar wißen das sie wúnderlich gnug sint, als ich uch bescheiden
Lanc 160, 23 man die burg gewinnen. Ich wil uch noch ein ding furware sagen das uch wol trösten mag: ir mögent nymer zu
Lanc 160, 35 mit nicht thunt!’ ‘Herre ritter’, sprach er, ‘nů wißent das fúrwar das wir uch kein unrecht da mit nicht enthun. Ir
Lanc 167, 2 er. ‘Das enmocht nymer geschehen’, sprach Alibons. ‘Es ist werlich war’, sprach der knappe, ‘ich sah es mit beiden mynen augen
Lanc 167, 13 wunderlich ist als ir gesprochen $t hant.’ ‘Ich sage uch furware, herre, das die Dolorose$/ garde gewůnnen ist’, sprach er, ‘ich
Lanc 168, 5 ‘Des enmag nicht syn’, sprach der einsiedel. ‘Es ist nemlich war’, sprach der knappe, ‘ich sah yn mit mynen augen darinn
Lanc 171, 14 ußer dem waßer reyt, von dem konig: ‘Es ist werlich war’, darumb das er sichselben fur eynen hielt der den konig
Lanc 172, 34 Ir dunckent mich ein so frummer man. Nu wißent das furware’, sprach er, ‘das ich ußer myner herberg hieherre bin komen
Lanc 173, 7 der namen off den grebern geschriben sint, ich sage uch furwar das sie noch me dann halb lebent. Es ist das
Lanc 180, 9 ‘Ja ich vil gern’, sprach der ritter. ‘Ich sag uch furware’, sprach der einsiedel, ‘yczunt da ich dannen solt ryten, ich
Lanc 190, 13 fraget. ‘Nein ich werlich’, sprach sie. ‘So sag ich uch furwar das ich hint slieff da er slieff, und myn frauw
Lanc 191, 14 nymer, ich töte yn.’ ‘Neyn’, sprach der wiß ritter, ‘wißent furwar das ich nymer da gebin da irn döten wöllent, ich
Lanc 192, 31 myn mutter ligent alda begraben off dem kirchoff, und wißent furwar das das ein heilige stat ist. Ich geen alle tag
Lanc 193, 7 were. ‘Ich bin des konig Artus ritter eyner.’ ‘Ist das war’, sprach der ritter, ‘so mugent ir wol jehen das ir
Lanc 200, 6 stund und gedacht ein wenig. ‘Hey lieber herre, saget mir ware’, sprach myn herre Gawan, ‘ob er zwo wunden habe!’ ‘Ja
Lanc 204, 18 das ich syn keyn laster enhan.’ ‘So sag ich uch furwar’, sprach Brune, ‘das er ist in einer burg mit der
Lanc 205, 26 er, ‘nu sint ir mir einer bethe schuldig.’ ‘Das ist war’, sprach er. ‘So wil ich uch so lang volgen’, sprach
Lanc 206, 10 ‘Ir hant auch me hie gewesen’, sprach sie. ‘Das ist war’, sprach er. Sie furte yn zu eim grabe, was vor
Lanc 209, 28 die ir mit uch herre hant bracht.’ ‘Das ist werlich war’, sprach die jungfrau, ‘das er ein böser verreter ist. Enwert
Lanc 219, 17 auch dannen wir nů komen; ich besprach ynselb alda. Wißent vorwar, herre’, sprach er, ‘das er ein der schonst ritter ist
Lanc 223, 37 gesagen dann ir mir gesaget hant.’ ‘So sag ich uch furware, herre’, sprach der meister, ‘das uch kein ding mag uwer
Lanc 234, 1 myn macht darzu thun’, sprach er. @@s@‘So sag ich uch furwar das ich mynen vettern rechen wil und mynen neven, oder
Lanc 242, 9 das du in uberhugung gewunnen wúrt. Du solt wol wißen furware das du din gut von nymant hast dann von got
Lanc 248, 28 ist und warumb er lewe genant $t ist.’ ‘Das ist war’, sprach der konig, ‘meister, ich han uch wol verstanden, ir
Lanc 252, 19 nochdann enfůrt er diß roß von hindann nicht.’ ‘Nu wißent furwar’, sprach die frauwe, ‘das er me dann ein roß múde
Lanc 259, 23 ich myn schande sage dann eins andern mannes. Das wißent furwar, frau, das ich uch nit sag wer ich bin oder
Lanc 259, 28 schande es mir sy, so muß ichs sagen. //Das wißent furware, frauw’, sprach er, ‘git mir got gesuntheit und fare ich
Lanc 267, 26 habe und myns herren des koniges. Ich weiß auch wol furware, wil er sin macht und sin hilff darzu thun, das
Lanc 275, 1 nit wie ir leisten kúnnent.’ ‘Nu solt @@s@ir wol wißen furwar’, sprach Galahot, ‘das dhein rich man in der welt ist
Lanc 276, 12 heisch, darumb das ich dalang mit im herberge. Ist das war?’ sprach er, und Galahot sprach: ‘Ja.’ ‘So wil ich, herre’,
Lanc 277, 29 mir nicht geheischen, ich geb es uch! Ir sollent auch furwar wol wißen das ir wol richer gesellschafft mögent gewinnen dann
Lanc 285, 1 ist kein ritter der im glichen möge, das weiß ich furwar wol.’ Da die rede gar beliben was, da begunde Galahott
Lanc 286, 2 wenent; ir hant den guten ritter, das weiß ich wol furware, er ist uwer geselle. Ich wene auch wol das ich
Lanc 286, 34 das sin andersit, recht gegen einander. Ir solt auch wol furwar wißen das myn frauw die konigin’ (sprach er) ‘in dißer
Lanc 299, 4 verholn die dry wúßen dann die vier wißen.’ ‘Das ist war’, sprach sie. ‘So ist beßer dryer gesellschafft dann vierer’, sprach
Lanc 304, 21 hundert wochen on zehen. Uns sagt auch die recht history furware das der konig Lohois, des koniges Glogiers vater, hieß die
Lanc 316, 32 mich ein unwert wicht solt töten. Nu weiß ich wol furwar das mich das argest mensch zwuschen synen handen hatt das
Lanc 317, 15 ich wil, du wollest dann din truwe verliesen. Wiß es furware das er ein der best ritter ist den ich lebendig
Lanc 333, 26 ist auch dalang wol herbergens zitt, ich sag uch aber furware das ir alles uwer leben hie mochtent wesen das uch
Lanc 336, 13 im sin lang begerung gegeben hette. ‘Nu weiß ich wol furware das ich sicherlich ein byderman werden muß’, sprach er, ‘wann
Lanc 340, 23 man wol gesehen’, sprach die jungfrau. $t ‘Das ist nemelich war’, sprach die koniginn und stunt off. ‘Frauw von Rodestock’, sprach
Lanc 343, 9 mag erkennen noch gemercken. Zu derselben stunt sag ich uch furware das ir erlößt solt werden von dem grösten jamer den
Lanc 345, 20 ritter oder er brecht so gut worczeichen das man wol furware wust das er den ritter funden hett, und das er
Lanc 352, 29 wol wißent, und ir sint ieczunt wiedder komen!’ ‘Das ist war’, sprach sie, ‘mir begegent ein fast byderbe man underwegen, und
Lanc 354, 2 wollent sie nit dann myns blutes!’ sprach er. ‘Das ist war’, sprach sie. ‘Niemer helff mir gott’, sprach er, ‘mir were
Lanc 354, 5 ‘ir redet als ein byderbe man, ich wil uch auch furware sagen das ir nymer in myn gefengniß koment. Das sie
Lanc 363, 32 ansehent.’ ‘Sie enforchtet uch nicht’, sprach Hestor. ‘Das ist werlich war’, sprach sie, ‘und han yn doch unwert in mym herczen
Lanc 364, 30 an die statt wil komen da sie ist, wann ich furwar wol weiß das sie böse ist.’ ‘Ja’, sprach Hestor, ‘ist
Lanc 364, 32 wůntest unwieddersaget, und er dines vettern sun ist?’ ‘Es ist war’, sprach er, ‘das ich yn wůnte, ich wieddersaget im aber

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken