Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ëʒʒen stV. (1044 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 60, 31 und det yn groß ere vor den andern allesampt. Sie aßen sampt, sie schlieffen sampt. Alsus was Lancelot und beyde syn
Lanc 69, 14 mit den kinden zu herberg kam und den kinden zu eßsen solt geben; da wiedder det sie ir zaubery das man
Lanc 71, 34 jungfrauw hůt am morgen bracht gefurt da ich saß und aß. Nu weiß ich wol das sie mit yren listen die
Lanc 84, 11 dem kopff ans heubt schlug ob der tafeln da er zu eim hofe, da manch stolcz ritter was, und synen
Lanc 84, 36 fruntschafft sy, das ich uch nymer unfro herumb gesehe, wann eßsent und trinckent mit mym sůn und sint @@s@fro! Ich wolt
Lanc 85, 6 augen. Sie mochten wol wenen das man uch nicht zu eßsen gebe, funden sie uch alsus mager.’ //‘Eya frauw, durch got’,
Lanc 85, 13 sie wolte zuhant nach yne senden, off das das sie eßsen und trúncken und fro weren. ‘Frauw’, sprach Lyonel, ‘wir wollen
Lanc 87, 15 yn als yn ir frauw enbott, das die kint wedder eßsen noch truncken noch sie nymant getrösten kúnde, sie hetten dann
Lanc 90, 10 und sprach, er were genesen, wann das er nicht brotes noch wines trúnck. ‘Wie’, sprach er, ‘ist er dann tot?’
Lanc 91, 1 dranckes, er schenckt irs. Und darnach must er gan siczen essen, ir aug was steteclich an yn gewant, wann sie yn
Lanc 91, 27 spise wiedder nacht. Da sie bereit was, da ging man eßsen, und Lancelot diente vor syner frauwen. Aldiewil das er diende
Lanc 91, 28 enwas nie keyn jungherre so kúne der nyder seß zu eßsen. Dwil das er wust das Lyonel und Bohort koniges kint
Lanc 91, 30 koniges kint waren, so enwolt er nymmer me mit yn geeßsen, biß das es sin frauw mit gewalt darzu bracht das
Lanc 108, 6 vor als fynt waren das sie syn hercz wolten han gessen. Lambegus $t werte sich nichts nit, er stund stille. Claudas
Lanc 112, 17 klein. Sie wart nie so siech das sie ye me geße dann zu einem mal des tages. Es was nye dheyn
Lanc 112, 20 liecht, umb das sie wolt das es nyman enwúst. Sie im convent und schlieff mit der samenung. Sie ward nye
Lanc 112, 23 ußerhalb. Es geschach dick im jare das sie nicht me aß dann krut zu eim male in dem tag; manch tag
Lanc 112, 24 dem tag; manch tag was auch das sie nichts nit aß. Sie was dick so múd von singen und von betten,
Lanc 115, 21 hett gut ritter sere lieb. Da das erst geriecht was geßsen, da begund der konig menige wise zu sprechen mit synen
Lanc 117, 1 augen und sin anczlicz und gebart @@s@sere frölich. Da man geßsen hett, da rieff der konig Banin off ein sytt und
Lanc 134, 31 in den sal da die tafeln waren gesaczt; man ging eßsen. Nach eßsen nam myn herre Ywan synen knappen und furte
Lanc 136, 27 entwapenten sich allesampt. Der kónig nam waßer und ging siczen eßsen und die ritter allsampt. //Da der kónig ein gut wil
Lanc 137, 12 ritter der die bottschafft bracht und furten yn mit yn eßsen; des wart geschwiegen. Also schier als man geßsen hett und
Lanc 137, 13 mit yn eßsen; des wart geschwiegen. Also schier als man geßsen hett und die tafeln wurden erhaben, der knapp myns herren
Lanc 144, 30 off einen busch und beschlugens da. Sie bereyten gnug zu eßen; sie waren des ritters knecht der den knappen dahien $t
Lanc 144, 31 $t geleytet hett. Da die spise bereyt was, sie gingen eßen. Da man geßen hett, die jungfrauw rieff eynen knappen zu
Lanc 144, 31 Da die spise bereyt was, sie gingen eßen. Da man geßen hett, die jungfrauw rieff eynen knappen zu ir und hieß
Lanc 160, 5 die frauwe mit im; die spise was bereyt, man ging eßsen, ee dann die jungfrauw mit im uß der kamern keme.
Lanc 166, 19 nymand ein ende kunde wißen. Da gedorst nymand sicherlich wedder eßsen noch trincken noch schlaffen noch offstan. $t Herumb waren die
Lanc 173, 36 uns gefangen vor der herberg, ee dann er uns zu eßsen oder zu trincken gebe, und bant uns die hend @@s@uff
Lanc 175, 4 Eins tages geschach das, das der wiß ritter saß und ser herlich off eim hohen thorn, der zu dem ende
Lanc 175, 5 dem ende von dem pallast stunt. Die jungfrau saß und mit im die sin frauw von dem Lack dar gesant
Lanc 175, 8 und mit großen silberin schußseln. Da er alsus saß und aß, da kam ein knappe fur yn gegangen und weynd sere.
Lanc 212, 17 und er kam uß. Man gab im sere herlich zu eßsen, wann er nit geeßsen enhett von des andern tags morgen.
Lanc 212, 17 Man gab im sere herlich zu eßsen, wann er nit geeßsen enhett von des andern tags morgen. Da er geaßse, da
Lanc 212, 18 nit geeßsen enhett von des andern tags morgen. Da er geaßse, da sageten sie im alle wie die abentur was da
Lanc 220, 15 yn fast sere. Die spise was bereit, und man ging eßsen. Ob dem eßsen kam ein gewapent $t ritter off gende,
Lanc 220, 26 dann die uwere.’ Er deth sich entwapen und ging siczen eßsen mit dem ritter und sagt im wie er yn zu
Lanc 225, 8 Da der konig des abendes uber der tafel saß und aß, da kam ein alt ritter inngande, der einem byderben mann
Lanc 249, 29 vierczig jare in der wústunge, da das volck hymmelisch brot aß, als uns die schrifft saget. Der heiligen blumen frucht fůrt
Lanc 252, 15 maniger statt. Es lag vor der kripffen fast truriclichen und enaß noch entrangk. ‘So helff mir gott’, sprach die frau, ‘ir
Lanc 254, 3 begund sere zu gedencken ob der tafeln da er ob aß, er schein under synen augen als ob im nicht sanfft
Lanc 257, 29 koniginn daten der frauwen groß ere. Des abendes da man gaße nam der konig und die konigin die frauwen zwuschen sich
Lanc 277, 3 was bereit. $t Galahot hieß waßer geben und wolt gan essen. Da man gaß, da hieß Galahot $t vier bette machen
Lanc 277, 3 Galahot hieß waßer geben und wolt gan essen. Da man gaß, da hieß Galahot $t vier bette machen in syner kamern,
Lanc 278, 16 syn truwe. Mit dem was die spise bereit, und gingen essen. Galahot was ußermaßen fro das der gut ritter bliben was.
Lanc 289, 33 sie den tag kurczer wolt machen. Des abendes da man gaße da begunde die nacht zu herzugeen; und die konigin nam
Lanc 301, 15 messe gesungen wart, die spise was bereit, und man ging eßsen. Da man gaße, da ging der konig und die konigin
Lanc 301, 15 die spise was bereit, und man ging eßsen. Da man gaße, da ging der konig und die konigin und Galahot zu
Lanc 301, 32 und der konig beite syn mit dem eßsen. Da man gaß, da fragt die konigin den konig ob er sich wolt

Ergebnis-Seite: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
Seite drucken